De kallas människor men de är känslolösa.

Jag har tänkt väldigt mycket om mina barn de här dagarna som har gått men jag slutar aldrig att skriva till Soc och deras chef även om de inte skriver tillbaka de läser vad jag har i mina tankar. Den här fascismen måste sluta. Familjehemmet och soc hjälper varandra att utnyttja våra barn likt barnhandel. Hur många barn övergrips i familjehem? Vi föräldrar som har våra barn placerade i familjehem vill ha ett polis register av de här människorna så att vi vet att de är vad de säger att se är. Soc och deras chefer bryr sig inte när det inte är deras barn som är placerade. Många barn dör ensamma utan någon empati från Soc. Jag hatar allihopa och jag hoppas de kommer lida precis som jag gör och känner. Jag kommer att kräva ett polis register från den här kommunen som har placerat mina barn hos människor som jag inte känner och att familjehems pappan beter sig kostigt runt min dotter och jag börjar misstänka något. Min son fick rätt att vistas hemma hos mig men som jag vet har hon redan hindrat honom att ens tänka eller ha en chans stt hälsa på just nu. Ibland misstänker jag att det finns en häxa i den familjen. Jag kommer ta reda på det för de här barnen har jag fött de och ingen kommer ta den ifrån mig. Kom ihåg det är barnen som kommer att avslöja allt när de är myndiga hur de har levt i de här hemmet. Kommunen har inte rätt att behandla andras människors barn på detta viset vad vet nämnden om hur de mår och när de är ensamma i sina rum utan att deras mamma och pappa är närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0