Svar PÅ Tal!

Hejsan Joe på IP nummer :83.187.82.136 !
Det är väldigt interessant att du verkar ha så mycket information om allt eftersom du vet om allt men hur är det så?Du måste ha varit med när Soc gjorde sin utredning eller hur? Den person som säger så eller som skriver om det är bara dem som har ansvar för mina barn. Om du tror att det hjälper med det du skriver kan du ju bara ringa mig istället. Även om samhället vet om det har jag inget problem med att det var på det viset. Jag tror inte att jag är den första personen i världen som har gjort misstag och alla i samhället vet att jag var en bra mamma. Den person som säger att jag är en dålig mamma för att dem får pengar till bröd, kaffe, boende och resa, Tror du att dem skulle säga något bra? Varför kommenterar du på min blogg när du inte bryr dig om den? Jag kränker ingen och den långa vägen kommer inte vara lång från och med nu. Om samhället vet om allt tycker jag att det är bra för dem har redan frågat när barnen kommer hem för dem vet att det finns människor som kallas för f-hem som aldrig vill släppa andra människors barn för att dem har fått det lättare att tjäna pengar utan att man behöver betala skatt. Var det inte så att hen hade redan planerat förtids pension om jag inte läste fel från p-utredningen. Jag klandrar inte myndigheterna det är deras tjänstemän som gör det och dem har gjort det från början till slut om det finns något slut. Dem vågar inte ens att skicka någonting till mig! Jag hade respekt men efter alla lögner som kom tappade jag förtroendet för dem. Jag hatar människor som är smyg rasister och människor som använder barn till sin vinning men jag ger inte upp på grund av en desperation av någon som mobbar mig. Jag tar all skit! När den dagen kommer var ska du gömma dig då det är frågan näthatare???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0