Socialen i A-kommunen måste granskas i uppdrag granskning !!

Det har gått så många dagar innan jag hörde någonting från min son och jag vet att när han inte ringer mig här hemma eller svara på sin facebook med sin stora syskon det beytder att hans telefon är avkopplad eller att F-hemmet inte har låtit honom kunna ha någon kontakt med hen, hur kan man behandla barn på det här viset, jag har sagt det och min dotter som bodde hos dem vet vad hen är.de har separerat mina barn innan sade de att de vill inte separera dem men det är det de gör.de straffar min son på grund av att de berättade allt som hänt på deras semester framför oss och familje B. Jag hoppas att de mår bra och de går i skolan och jag tänka på dem varje dag,
Alla som är inblandade i det här påhittade LVUt ska lida en dag av de saker som de har gjort till mina barn.
De tror att de kan hata mig men det spelar ingen roll för att jag har blivit mer vaken. Det är konstigt att förvaltningsrätten gett oss tillstånd att vi kan maila ,Smsa eller ringa till våra barn speciellt min son som har mobil telefon men de har bytt hans nummer hur många gånger som helst.det hjälper inte de är ju i fängelse med restriktioner de kan inte göra något,han är 14 snart 15 han kommer att bestämma själv snart, men det är inget roligt ändå barnen måste bort från F-hemmet de är inget Familjehem vi har aldrig varit med om något liknande.
 
 

Kommentarer
Postat av: B&L

Varför tror du att han är hindrad? Han vill inte ha någon kontakt med dig för du har gjort honom illa och sårat honom!!! Inget F-hem behandlar barn så här idag. Det är i din fantasi som du tror det. Finns ingen substans i din blogg, bara skitsnack - en blogg ska handla om roliga saker inte en offentlig dagbok för ditt dåliga samvete!!

2013-09-13 @ 11:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0