Om barnens rätt till sina riktiga föräldrar

Nu har jag dig och vet precis vem du är och de är dina kommentarer 3-4 st som du har skrivit på samma plats. Din
IP:62.182.223.219 så alla kan följa dig nu där du är i V. Jag tror att du behöver hjälp, du har problem med mig och mina barn. Så jag ber dig söka hjälp innan det blir för sent.det är inte bara du som följer min Blogg det är ALLMÄNHETEN det betyder att även polisen kan göra det. Jag har inget att dölja så skitsnacket kommer aldrig från oss bara från er. Du vet inte vad min son vill för du är inte hans föräldrer. Jag är inte så DUM att jag skulle skiva om vad han tänker eller säger. framför allt är han min son och jag tackar honom så jätte mycket att han finns där för sin lillbror det är inte första gången han räddade honom från att drunkna och vilken ansvar har du? Ja jag vet vad: p....r och min fråga till dig är: vad är ditt intresse? Den här bloggen handlar om barnens rätt till sina riktiga föräldrar inte påhittade föräldrar.

Kommentarer
Postat av: B&L

Jag trodde att all fick läsa din blogg och lägga kommentarer för det är ju det som en blogg är till för annars får du väl säga till att du inte vill ha kommentarer. Du vill ju uppenbart inte ha kommentarer som är negativa.

2013-09-16 @ 07:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0