Mest av allt är barnen i focus nu för deras bästa inte värsta

Sommaren är slut och hösten har börjat. Det är inte mycket som jag hört från soc. Frågan är om de har inget att säga eller om de hittar på något nytt som ska kommer från F-hemmet. Eftersom det är hen som alltid har mycket att säga. Om det finns något nytt att anmäla vågar de egentligen efter allt som har hänt på semetern och efter Tinget. Jag är inte glad över att se mina barn vara sorgsna som dem var när jag träffade dem sist. Varför kan inte politikerna lämna barnen tillbaka till mig. Vad är anledningen till allt detta. Det enda barnen vill är att komma till sina riktiga föräldrar som älskar dem med hjärtat och som aldrig struntar i dem på semestern.Man kan inte ta någon annans barn och glömma hela ansvaret som de är betalda för. Om man inte orkar ta hand om barnen är det bättre att låta dem flytta till sin Mamma och Pappa för det är bara det de vill men soc med hen har svårt att se det. Det handlar om pengar som är svåra att släppa. Allt har varit på skoj och på mina barns bekostnad att hitta på saker som inte är sanna utan slösar tid, skattepengar och splittrar familjen.
Vad är meningen med allt detta undrar jag för det är svårt att kunna lita på någon som heter SOC som säger att de hjälper barnen men tyvärr göra de sitt sämsta jobb någonsin. När det gäller vårt ärende med alla utredningar är det bara F-hemmet har sagt vad barnen har berättat att mamma gjorde ditt eller pappa gjorde det. Då säger de att barnen ljuger inte men när barnen säger någonting om dem säger de att de är ärliga och att de talar sanning men att barnen ljuger som hästar för de tål inte oss. I min bok som jag kommer skriva om allt som har hänt oss tänker jag även publisera alla kommentarer som jag fått och om Soc som har förstört mitt liv för något som de visste var ett misstag som alla kan göra innan man blir 70år men nej de valde den svåra vägen för att jag skulle kämpa hårt innan jag får barnen tillbaka. Vi får se men det tar inte slut här för snart är vi på väg till Förvaltningrätten igen. Som sagt: jag ger inte upp, Det var de som började med leken så det är bara att fortsätta även om det kommer att ta mig till pensionen är det bara kämpa. Vi har mycket att prata om deras semester som vi vill höra från hen själv när den så kallade sanningen kommer från dem själva så onsdag är en viktig dag för oss och våra barn för denna dag har en enorm betydelse för vår familj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

därför att de flesta politikerna är psykopater, maktgalna och lera i barnhandel är pedofiler.Du borde fråga dina barn på något sätt om de misshandlas eller våldtas där hos kidnapparna.

2013-10-04 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0