HIPPI_OCH HURRA FÅ MAN VETA VILKA SOM SKICKA VAD??

Det här var det bästa nyheterna som man kan bara gläjde sig åt för då kommer dem som har skickat deras elaka kommenterer inte längre kunna dölja sig när man har deras nr. Jag hoppas inte att Soc och F-hemmet plus deras medhjälpare är med annans för dem kommer att bli avslöjade för jag har IPnr och några vet redan vilka de är och var dem bor. Det är bra att spara allt och inte radera något. Jag gjorde det och har sparat allt. Det var ett tips som jag fick höra från P-huset. Idag tänkte jag ringa till barnen och skickade sms som säger att jag kommer ringa kl.19 00 men jag fick ett svara som säger att min son är på LAN och dem andra är på Bio. Det kommer dröja längre innan jag får träffa dem. Umgänget är bara en gång denna månad. Jätte snålt för hur ska barnen hinna att vara med oss när barnen känner bara främlingar för den här splitringen har skadat mina barn och socialen byr sig inte. Vem är det som dem hjälper egentligen. Dem sa att vi vill att familjen ska vara tillsammas men hur då ? Snart är det dags för övervägande av LVU med Namnden, Hur kommer dem regera när dem ser att min sambo är frikänd och hur mycket har allt påverkat umgängena med barnen med dessa falska grunder. Just nu kan jag inte säga mer utan bara säger HIPPI hurra  för man vet vem som skickar fula kommentarer på blogget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0