"Barnen är vår framtid lyssna gärna på dem! RIV UPP LVU LAGEN!"

Problemet när man överklagar ett beslut juridiskt i en domstol är att de inte lyssnar på föräldrarna och barnen utan bara på familjehemmet, socialtjänsten samt nämdemännen. Bara därför att barnen inte ens har en egen talan utan allt utgår från vad familjehemmet påstår att barnen säger, tycker och vill utan att någon går till barnen själva och frågar när varken advokater, nämdemän eller socialtjänsten lyssnar på dem! De ska bort för de gör mer skada än nytta för barnen och familjen. Deras maktmissbruk mot våra barn har inga rimliga grunder för att LVU ska stanna. Gud kommer att dömma alla som har gjort all denna ondska mot oss och våra barn. Dom tycker att jag är dum och att jag inte kan lagen. Jag trodde att hen har slutat med sina inspektioner men det verkar inte som hen har lärt sig från tidigare misstag. Just nu har jag bestämt att avsluta F-B för jag är redo att ta mina barn hem från den farliga institutionen där mina barn har blivit lärda att det finns p-film, vad snippan och fula gubbar är samt andra saker som jag inte fattar. Varför har ingen satt hen på psyket. Hur kan man behålla jobbet efter allt som hänt man borde känna sig skyldig och full av skam för hur bra kan man sova då egentligen. Frågan är varför nämnden och deras chef ignorerar detta allvarliga brott mot barnen men ändå låter barnen bo kvar. Hen måste hamna i fängelse för hen borde inte vara i närheten av någon annans barn. Man säger att det finns ett slut för allt. Jag tror den dag kommer när vår statsminister måste ändra i grundlagen så att våra barn slipper behöva leva på det här viset på grund av människo rov. Vad är det för skillnad mellan människor som skickar deras barn på gatan med dem som använder barnen till att ljuga hos polisen om sina föräldrar så att dem kan behålla dem lite längre eller tills de fyller 18 för att BARA skaffa NYA. Jag hoppas alla som kränkt barnens rättigheter kommer att hamna  i helvetet.

Kommentarer
Postat av: B&L

Din blogg blir bara mer och mer patetisk! Det är möjligtvis du själv som har utsatt dina barn för både p-film, gubbar och farligheter men inte ett familjehem! Dina barn har är trygga nu och har väl börjat prata om vad de har fått uppleva hos dig och det är det du inte tål höra! Det är fortfarande ditt dåliga samvete som gnager i dig och du skyller på andra än att ta tag i dina egna problem. Du får ALDRIG hem dina barn óm du inte själv inser vad du har gjort med barnen och det vet alla om och där har du inte en chans!

2013-09-27 @ 09:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0