Sverige är inte diktatur så jag tar ansvaret och konsekvenserna.

13/10 Fick prata med min lilla son som är fortfarande glad att han fyllde 7 år för två månader sedan och att han har börjat ettan. Så mycket jag har missat! Det är en stor sorg omkring det hela. Frågade om hans stora syster ville prata men nej hon vill inte ens komma till telefonen och jag kunde höra henne säga nej. Jag är jätte förbannad på dem här sociala myndheterna hur kan dem tror att barnen mår bra? De ger pengar till folk i stora högar genom olika BUP projekt och tror att dem hjälper dem här barnen när det enda dem borde göra är att lämna tillbaka barnen till sina riktiga föräldrar som har det bra. VI är frikända från alla påhitt från båda f-h och social sekreterare som inte skäms för något. Jag vill att dem ska inför rätta för hur kan dem leva sina liv lyckligt när min dotter bara känner skam och förnedring när hon fick sitta hos polisen för att tvingas ljuga om sin pappa. Nu vill hon inte ens prata med oss och inte heller med sina kompisar säger f-h. Kan ingen se den här sorgen? Hon lider själv i sin ensamhet och det enda hon vill är att vara hemma hos sina riktiga föräldrar som hon litar på. Hon vet att vi aldrig skulle tvinga henne ljuga om någonting på det här viset. Det är inte första gången dem försökte göra detsamma med mig och det gick inte bra heller. Jag tycker att åklagaren måste ändra lagen när det är någon som kommer och anmäler falska anklagelser om någon annan genom att använda barn när dem har alla utredningarna för se att det är lögn. Dem måste ta den som har anmält i rätten och ger dem ett straff på minst 3 månader i fängelse. Om jag hade pengar skulle jag se till att dem här människorna får ett straff så att dem inte göra det till någon annan. Det måste bli ett stopp för dem att hålla på för de har slösat bort 2.5 år med mina barn. De har bara köpt tid för att tjäna pengar och få allt betalt. Det har varit så många gånger som hon inte fått prata på telefon. När allt var begränsat var det tydligt att det inte längre var roligt att prata på telefon. Hur skulle det känns att idag får du tala men inte i morgon? Nej hon får inte prata med sina föräldrar för det är inte bra för henne utan hon ska bo kvar tills hon är 41 år. Detta stod på en av socialens utredningar och hur kan man skriva ett barns fantasi på en utredning som kommer att läsas av hela domstolen? Hur sjukt kan det bli egentligen? Snart är det dags igen att jag ska få höra att det finns en ny anmälan om mig eller min sambo. Det dessa människor kommer att skriva drabbar mig och min familj. Deras namn och all skit som står i dem. Mina barn lider! Jag sitter här och tänker när jag ska publicera detta. Jag bryr mig inte utan tar det ansvaret och konsekvenserna. Det handlar om mina barn och inte deras. Det här är Sverige och här finns ingen diktatur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0