Jag saknar mina barn .och vill ha de tillbaka hos,

Det har varit en väldigt tråkig vecka när man inte har hört från Soc Jag vill att de skyndar på med utredningen angående Lvu som aldrig tar slut. Jag tycker det är mycket synd om våra barn och andra barn som placeras med Lvu hos främmande människor som är inte blodrelaterade för att tvinga dem stanna där. Varför kan dem inte bara säga till oss och våra barn att det blir aldrig hemflytt. F-B som säger till oss: "ni måste acceptera att träffa barn det spelar ingen roll vilka barn som kommer" När vi har väntat på att träffa alla våra barn i 3 veckor för att kunna få träffa dem kan man inte säga att tyvärr det andra barnet vill inte vara med men nästa gång. Jag kan säga att denna gången om någon av dessa människor eller F-hemmet kommer med sina påhittade historier till förvaltningsrätten är jag beredd för att visa vad detta kommer ifrån. Jag måste skicka ett brev till integrations ministern så han kan titta på den här kommunen för att de har missbrukat makten alldeles för mycket jag litar inte på någon av dessa myndigheterna eftersom soc gav nämnden fel info,det är nämnden som har krånglat med mitt och mina barns liv och nu ingen vill ta ansvar för detta. Vi skriver till dem men ingen av dem svarar oss. När det gälla övervägandet av Lvu då kan de sitta ner och bestämma om deras liv, Ingen av våra barn kommer hem med några pengar när de får flytta hem. Då är de fattiga inga fina kläder precis som när deras stora syster rymde då var det så sorgligt att soc vill inte ens ge pengar för att köpa ett ynka busskort, nej inte för någonting sa dem utan ni får fixa det själva. Den hela situationen är väldigt konstigt för dem säger det handlar inte om Lvu utan det handlar om mig. Om jag skulle ha sammarbetat med soc då skulle jag har fått mina barn tillbaka. De straffar mig för vadå? Från LGH till HUS på våra barns bekostnad. Jag vill att försäkringskassan ska ändra LAGEN om alla barn som är placerade med LVU. F-hemmet ska inte ha deras barnbidrag för de går bara till sina egna barn och sparar till sig själva. De skulle ges tillbaka till sina föräldrar för det är dem som födde dem. Det är orättvist. Det är Socialen som borde stå för allting.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0