Domstolen är det rätt vägen om barnen ska få komma hem?

Jag är glad att nu kan man anmäla folk som kränker andra hos polisen och att det tas upp i rätten vilket inte hände förut när polisen inte ens tänkte på det. Jag tänker på dem som har skrivit kränkade saker på min blogg och jag vet vilka dem är. Det roligaste är att alla kan läsa min blogg och snart kommer den att publiceras i tidningarna med alla deras kränkade kommentarer som jag kommer publisera tillsammas med deras IP-nr. Alla får veta vilka människor de är och att de inte borde jobba med barn eller ta hand om andras barn. Alla som är familjehem ska gå på undersöknig om de inte har någon psykisk sjukdom och att dem inte dricker alkohol i deras hem. Socialen tar barnen från sina föräldrar på grund av missbruk, men när dem placerar våra barn i det här f-hemmet finns inga problem i socialsekreterarnas ögon att dem dricker. Våra barn får ingen vila för de får inte tid att ägna sig åt sig själva och är inte det konstigt? Men jag kommer inte vila tills mina barn är hemma och efter allt dem gjort som att posera med en bild av sig själv med en flaska whisky och flaska rött vin på FB. Det är inget problem från Soc utan de blir godkända att vara familjehem så länge du inte somnar på ett cafe.
Folk säger att barn som bor hos de här människorna är alltid sjuka och dem går på massor av olika mediciner. Dem själva har ingen aning om det och att dem skulle aldrig våga ge sina barn dem. Barnen mår dåligt för dem pratar inte riktigt bra när de säger bara JA-TYP-NEJ och socialsekreteraren säger att de tycker barnen har det bra. Jag sa till hen om du tycker så kan du placerera dina egna barn där. Det svar jag fick var nästan som att hen skulle äta upp mig och att det går inte till på det sättet. Ja-ha mina barn ska uttnyttjas och dina ska räddas, Vad är det du säger? Efter rättegången som har vunnit lag av kraft finns det ingen av dem som känner någon skam och dem kan fortsätta vara familjehem för våra barn. Hur kan det vara så för vad vet nämnden och deras chef eller kommunen om det här eftersom det är kommunen som kommer ta hela skiten. Info som kom ut till f-h från f-b. Just nu undrar jag vad är för gemenskap dem här två har. Det ges fel info till oss och att kommunikationen är inte samma mellan oss och någon av hen. Jag ska sluta gå på möten för jag litar inte på någon av dessa människor så jag går i domstolen istället för det känns mer rättvist.
Vi har skickat en stämnings ansökan till tinget. Ingen mer förvaltningsrätt för det bara slösar tid.
Detta måste dem i A-kommunen förklara tydligt varför dem inte vill att barnen ska flytta hem till sina riktiga föräldrar. Dem ska ge en rimligt orsak och inte hitta på något nytt som dem har gjort hela tiden. Alla kan vittna och jag har min granne här hemma som pratar mycket med mig. Precis innan barnen blev omhändertagna av tjuvarna sa hen till mig att hen hjälper oss för dem vet hur jag haft det. Hen vet hela sanningen om oss. Jag vet att det är soc som vill straffa mig genom att inte ge mig tillbaka mina barn. Jag undrar varför f-h sa till mig att om jag bara visste vad hen hade för tillstånd som hen fått från SOC som gjort så många tjänste fel med socialsekreterare som aldrig erkänner det. I en rättegången är de tvungna till det. De kränker mig genom sina kommentarer och skriver att jag borde gå den långa vägen i domstolen. Har de tänkt på hur det har skadat barnen med all denna separation?

Kommentarer
Postat av: B&L

Om man är så full så man somnar på ett café så förstår jag att dina barn blev omhändertagna....!!

2013-10-15 @ 08:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0