Vår nya familjemedlem Miss Luna

Det har varit lugnt och roligt för att min dotter som bor hemma har fyllt17år. Det är underbart att man har uppfostrat
ett barn. Jag gjorde också det med de andra barnen som nu har LVU utan någon rimlig orsak utan massor av kostigheter av avundsjuka människor som inte har barn eller har barn men vill att andra människor inte får ha det bra. Den här kommunen som vi bor i är inte alls bra. Vi har funderat på att flytta för man kan inte lita på någon nu för tiden och har tappat förtroende för alla. Jag har ingenting att göra i den här kommunen utom huset med allt jobb jag har gjort i det. Soc har förstört mitt liv och mina barns liv tillsammas med Hen på F hemmet och jag kommer aldrig att förlåta dem. Jag kommer att leva vidare men inte glömma. Jag är glad att barnen inte har glömt mig och min lilla dotter vill komma hem. Efter allt de gjorde hos P finns det ingen som kan behålla de här barnen. Jag ska fortsätta fira min dotters födelsedag tillsammas med vår nya familjemedlem Miss Luna. Hoppas barnen har glad midsommar. Jag älskar och saknar dem varje dag för jag önskar de var he.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0