Not without my children l will fight to the END.

Har varit lite lat med att blogga nu för tiden. Har tänkt hur mina barn har det och om deras framtid eftersom man har hört mycket om det här sista tiden när vi är på Förvaltningrätten eller i Kammarrätten. Det finns ingenting som sagts som är bra för barnen det är bara negativa saker som sägs varje gång. Hur kan sur tanterna säga att barnen har det bra för de bryr sig inte när de har sina jobb, sin familj och allt är bra för dem men nu för tiden bryr folk inte så mycket om någon annan utom sig själva. Det är pengar som är i fokus. Den tiden som de har slösat för oss och våra barn vem kommer betala för det? Nu i tisdags vi fick träffa alla våra 3 barn och min dotter var med och det känndes bättre men det blir aldrig bra att se mina barn på det här viset för det känns som ett djur i bur eller som en hund med koppel när den är ute på promenad men även då måste man släppa den så att den kan känna sig fri att kunna springa runt. Vem straffar de här människorna som gör så med våra barn? Inte ens en varning! Jag orkar inte längre med detta. Det enda jag vill ha är mina barn och planera vad de vill göra när de har slutat med deras skola eller gymnasim. Det gör mig ont som mamma att de andra barnen är hos F-H men det betyder inte att jag har förlorat dem. Det är ganska roligt för mig att se eller höra F-H med hens desparation med att smuts kasta oss. Det är patetiskt för en vuxen människa göra så med ett litet barn och det betyder att den här person aldrig lärt sig uppfostran eller uppförande av sina föräldrar. Det är respektlöst för barn skulle aldrig ta hand om andras barn. En vuxen människa som mobbar små barn för att hen blev mobbad när hen var liten. Hur kommer det sig att Soc kan bara placera barn utan att Nämnden fattar ett beslut och att de måste undersöka att det inte finns något som är dolt hos detta F-H. För att där våra barn är hen bryr sig ingen eller tänker på dem. Hen behöver min hjälp för jag har levt med personer som är som hen när jag var liten så jag vet precis vilket spel hen spelar men de människor som gjorde dessa elaka saker med mig finns inte längre men andra finns och deras liv är väldigt sorgliga att till och med jag har tvungen att hjälpa dem. Jag har hjälpt många av mina syskon när vår mamma dog, Jag är en glad person och en bra mamma som älskar sina barn jätte mycket och jag aldrig ger upp tills de får komma hem till sitt riktiga hem. l wont live "Not without my children" l will fight to the END. Because l love them more than anything in this world.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0