Mammas kärlek till sina barn dör aldrig

Det var fint väder idag men jag hade väntat på ett svar från Kammarrätten men vi har inte fått något svar ännu. Kanske sur tanterna har fått det redan vem vet. Vi får ta reda på det på måndag. Just nu vill jag att allt ska sluta för jag vill att barnen ska få komma hem nu. Det är dags nu. De kan inte fortsätta hålla någon annans barn bara för att tvingas gå på Familjebehandling. Men de har gått och sagt att det är inte tillräckligt utan vi måste fortsätta om vi vill att barnen ska få komma hem. Förvaltningsrätten gav mig rätt att prata, ringa, maila och smsa med min son men det här F-hemmet låter honom inte göra det. Han får inte ens ha sin mobil med sig när han ska träffa mig. Jag kan tänka mig vilket straff som de gett till honom och sen vill de gottgöra detta genom att ringa till en godman för att säga att min son vill ha en Dator när han själv har sagt att han gillar inte att sitta på datorn utan bara på X-Box. Däremot vill han att jag skulle beställa en El Gato Game Recorder HD som gör att man kan spela in alla spel som filmer så han kan visa sina kompisar. F-hemmet började prata om mina barns pengar: hur mycket pengar har han, hur mycket jag är skyldig honom och bara prata om mina barns tillgångar. Hen har glömt att de är mina för hen tjänar pengar och kan resa vart de vill på grund av att hen har ljugit så mycket att hen vet inte vad de säger längre. Jag är mamma till de här barnen och hen gör så att barnen glömmer allt bara för att de ska kalla hen för Mamma och pappa så att mina barn bara ska kalla oss med förnamn. Jag är så arg på de här människorna för jag vet inte varför sur tanterna tycker det är bra att mina barn fortsätter bo hos hen efter allt det som hen lärt min dotter att säga hos P. Jag kommer att avslöja allt när 
allt är över. Just nu tittar jag på och säger inget. De här människorna är helt sjuka hur kan man prata om barns pengar som inte är hens eget barns. Hens jobb är att ta hand om barnen tills de ska återförenas med sina bio föräldrar men hen gör mer än så. Jag undrar när allt detta tar slut var är vi då? Det är frågan. Jag har sett att det finns mycket mobbing mellan vuxna människor och det är synd. Folk har ingen respekt för varandra och när det gäller sur tanterna är det värre med att bara ta andra människors barn och splittra familjer. Sen när alla har tjänat pengar på alla dessa uppdrag då säger de: nu vi vill att ni ska gå på familjbehandling för hur länge vet vi inte det beror på er. Jag har aldrig frågat om hjälp när min man dog för jag klarade mig själv med mina barn men nu känns det som att jag aldrig kommer få tillbaka dem på grund av F-hemmet och Sur tanterna. Hur kan jag förlåta dessa människor som har gjort oss föräldrar barn lösa och låter någon annan leva lyckligt med våra barn. Man säger att du kan ta barnen från sin mamma men du kan inte hindra mamman från sina barn. Mammas kärlek till sina barn dör aldrig. Hur länge kan någon hindra barnen från att se eller träffa sina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0