I dag har det varit en fin dag.

Idag tog jag två timmars promenad med min sambo det är jätte fint att vi har kommit så nära varandra.
Kommunikationen är väldigt viktigt när man ska gifta sig då är det bra att börja med små saker och sedan hur livet har varit och om hur det kommer vara när man blir Man och Hustru då är det viktigt att vi respekterar varandra. Det här är viktigt för oss att göra det för våra barns skull och själva också. Eftersom vi har varit tillsammas i 10 år och har två fina genamsamma barn och jag har två från en bortgången man som dog 02 i en olycka. Dottern är hemma men sonen är placerad på ett F-hemmet det blir två år snart men soc vill inte han ska flytta hem. Han har redan förlorat en pappa nu förlorar han sin mamma utan att de här myndheterna bryr sig. Det var hans sista år för att avsluta sjuans klass men jag fick inte ens vara med honom eller i kyrkan inte ens träffa honom i stan som jag gjorde förra året. Nej...
När jag skickade sms till F-hemmet och frågade om jag kunde prata med min son fick ett svar som säger att han inte vill prata med mig. Jag träffade honom 4/6 när vi hade umgänge med alla 3 barnen och han var glad. Inget kostigt utan frågan är bara vet han ens att jag hade ringt eller det var som vanligt att vem vet någonting??? De som inte vill att jag ska ha kontakt med barnen och hur kan myndheterna låta detta hända att låta någon annans barn blir fängslade från sina föräldrar och hur kan politikerna ignorera detta. Vad är deras jobb? De låter en sådan människa som manipulerar andras känslor för att livnära sig på smärtan och ljuga på så många olika sätt för man kan inte räkna dem alla och är väldigt självupptagen genom att terrorisera mina barn speciellt min dotter. Nu är det stopp för det. Det har gått för långt det är dags att hela Sverige ska kunna se att några av F-hemmet är ett helvetete där barn lider i tysthet utan att myndheter gör något åt det eller hjälper. Till och med Soc hjälper till så att de här barnen lider i onödan. Speciellt mina.
Det är sorgligt men jag kommer avslöja dem och vad de håller på med. De borde inte jobba som socialsekreterare.
De har förnedrat mig och tycker att de är felfria för de har ju myndheterna med sig. Men vi får se hur slutet blir när allt är över.
Ska bara säga att i dag var en fin dag och man ska aldrig oroa sig och inte lyssnar så mycket på allt det de vill så att jag hamnar på psyket men inte jag i alla fall. Jag har varit i det här spelet för jag känner till allt. Jag har redan sagt till dem att ge mig mina barn men de vill inte utan de vill fortsätta med deras spel. Snart kommer de förlora "l cant wait".
Det är synd om detta F-hemmet för vad kommer de göra när barnen kommer hem??? För hen har redan gjort så mycket för att förstöra mitt liv med för mycket "You name it"

Kommentarer
Postat av: kyrksyster

Det låter sorgligt. Vi har en lång och tråkig historia i Sverige om placeringar i fosterhem. Jag har inte följt din blogg så jag vet inte alla turer. Men det du berättar här är illa nog. Du borde få vårdnaden tillbaka om du är ok att ha dina andra barn,

2013-06-15 @ 22:30:32
URL: http://kyrksyster.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0