Det räcker nu säger jag!!!

Här lekte jag kurra gömma när jag var på promenad med min sambo. Idag har jag haft mycket att tänka på och självklart finns det inget annat jag skulle tänka på utom mina barn som vi saknar jätte mycket här hemma när F-hemmet har dem som deras egna. Jag skyller allt på sur tanterna och deras gamla chef. Hen och hen har gjort något elakt tillsammas . F-hemmet och sur tanterna med deras så kallade girigheter och avundsjuka är jag beredd att ta till tingsrätten. Det är dags att avslöja deras smutsiga spel som deras chef och Nämnden borde veta om. Just nu har jag ett möte där jag kommer säga att mina 2 små barn 6 år och 8 år ska inte resa någonstans. Jag bryr mig inte om de åker bil eller flyg till Italien för jag skiter i dem så de kan stanna här hemma. Detta F-hemmet kan åka självt eftersom det är de som vill ditt. Vad vet någon mellan 6-8 år om Italien. Vad får de utom en stor risk och fara på vägen om det händer något vem är ansvarig för det? Soc kan bara säga oh vad sorgligt som man hört dem säga på TV/Radio. Mina barn behöver mig som är deras mamma inte någon som bara är efter pengar. Ska olika människor hjärntvätta dem så att de kan åka eller resa med någon annans barn med en jätte stor risk och ansvar. De här människorna har inte det. Det är dags att allt kommer ut. Hen har inte rätt att begära mina barns pengar annans blir det kvensekvenser för alla inblandade. Min son har sagt att han vill inte ha någonting. Det är ett sätt för att kunna få förstöra allt. Det räcker nu för det är inte LVU bara ett sug efter pengar. De som drabbas av detta är barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0