Barn ska vara barn

Den är mycket som har hänt denna vecka och hört mycket från olika håll. Har en person som inte kan sluta att trakassera mig för det kliar på hen om hen inte gör något "because she wants to destroy all" ta allt jag har för sig själv. Det här med att om man kommer från ett annat land ska man inte äga något utan du ska vara fattig. Du ska inte föda fina barn och dina barn ska inte äga någonting heller. Men jag är inte orolig utan jag ser på när de här desparata människorna gör sina saker och tror att de har vunnit och att de har fixat mig. Jag tycker synd om dem  faktiskt. Med allt från P-huset till Banken stänger de allt för mig för att jag inte ska få tillbaka mina barn eller att jag inte ska ha min sambo. De bara fortsätter skriva mycket skit om mig och de har kränkt mig och min dotter med förtryck av en desperat människa som de låter fortsätta härja. Jag är inte anklagad för något men efter allt detta kommer hen falla och då följer de andra med. Jag ser fram mot att min bror ska komma och då ska han vara ett stort stöd för mig. Jag är så pass stark nu jag var inte det innan men jag är inte rädd för någon. Jag tycker att det fungerar så jätte bra mellan min sambo och jag att vi kommer gifta oss snart. Allra bäst av allt är att vara med  min stora dotter för det finns ingenting som är så underbart när man kan sitta en timme med sin dotter och bara prata om allt "and I just love it" När man gör onda saker till något kommer det tillbaka och när det kommer så brukar man säger att "The revenge is sour" hen säger att jag är avundsjuk. Jag tycker att det är hen som är det. Det är mina barn och det är mina barns liv hen leker med. Ingen gör så med mitt kött och blod. Allt har sitt pris när de stänger kontakten med mina barn men det betyder inte något men det gör oss inte glada eftersom vi har rätt från förvaltningsrätten trots så många gångar de har försökt stänga all kontakt precis som nu. Det här finns ingenstans som F-hemmet eller hen har inte varit på. Med våra barn på bup, glimten och nu till bup igen samt phuset. Hen själv är på väg till psyket bara räkna med det för jag tror hen har glömt att titta på spegeln och frågar sig själv vad det är som hen sysslar med. Så länge mina barn är hos F-hemmet kommer de aldrig att få uppleva hur det är att vara barn. "Children should be Children" 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0