Umgänget med barnen

Vi hoppas att det blir umgänge med barnen på torsdag eftersom ett av barnen har sin sista
träning, vill jag träffa honom i stan med hans stora syster för vi ska titta på en film på bio.
Jag vill spendera tid med min son. Jag har tröttnat på de här människorna.
Jag vill att mina barn ska flyttas hem nu. Mina barn ska inte resa någonstans med människor som inte har någon respekt för dom. Hon är en rastlös person som behöver hjälp.
Det är dom som har skapat allt detta för det har aldrig varit
någon omsorgsvikt hos mina barn. Det är dom som har informerat mina barn att tala illa om mig
och berättat för dom om allt hemskt som kommer att hända om de flyttar hem. De har hjärntvättat
barnen till att säga att de vill vara kvar i familjehemmet och att de är rädda för oss. När barnen är hos polisen säger de att de vill hem till Mamma och Pappa. Jag vill att de låter mina barn komma hem för nu det är dags.
De kan inte hitta på saker för det funkar inte längre. Till och med polisen ser det, För det handlar bara om pengar ingenting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0