Jag ska vara stark, glad och pigg!

Det blev inte bra! Hela mitt liv är förstört även om jag skulle kunna förändra det. Det som hände kommer jag inte glömma. Jag lär mig något nytt varje dag. Det som jag gjorde var dumt med att lämna barnen ensamma hemma. Man måste gå igenom många dåliga händelser för att kunna se hur bra man hade haft det innan.
Jag har fått mycket förstört i det förflutna men framtiden är nu. Det som jag vill nu är att ta hand om migsjälv och mitt barn hemma. Nu när jag mår bra är jag redo att ta hand om mina barn. Framtiden ska vara till för att visa glädje till mina nära och kära. Jag ska inte vara rädd för något. Några människor bryr sig bara om sina egna behov och önskningar. De är förälskade i sig själva. Denna teckning är det den bästa jag fått från min dotter den 26/2 som var den senaste gången jag träffade henne innan alla umgängena ställdes in av sura tanter i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0