Ignorera socionomerna på samma sätt som de ignorerar barn.

Snälla människor hjälp oss och våra barn. Jag har tröttnat på den här kvinnan för hon har gått över gränsen. Snart kommer jag att skicka ett brev till hennes chef så att de vet vad hon håller på med och gör mot andra människors barn .Hon har hjärntvättat min son så att han vet inte om det dag eller natt. I skolan somnar han i klassen ibland, han hör inte vad lärarna säger. På andra sidan säger socialtjänsten till honom att de inte ska flytta hem de ska stanna hos familjehemmet men ingen vet hur han lider. Det här familjehemmets mamma har varit överallt och berättat så mycket skit om oss där allt är påhittat. Mina barn har varit på massor av undersökningar som man inte vet något om. Hon bara fortsätter. Nu tycker vi det räcker och vill kontakta denna chef som har med det här familjehemmet att göra. De måste veta sanningen och vi vill veta vad de har arbetat innan har de varit gifta, varför de skilde sig, hur många barn har de som är deras egna och har de adopterat. Samma med socialen, Vi vill veta allt om dem, de vet allt om oss och våra barn. De har rotat i de minsta av detaljer. Spelar att de är inspector gadget och kontrollerar oss så kommer vi att göra likadant. Många av dessa människor har mycket att dölja och det finns många skelett i deras garderober. Varför är det så att det här familjehemmet får ta hand om barn när deras familj inte får någon hjälp. De gör mer än att ta hand om barnen och då börjar deras girigheter. Jag har bott här i så många år och har inte upplevt sådan här skit. Folk har tappat respekten mot varandra på grund av pengar.
Alla tjänar pengar på våra barn och därför vill ingen göra något för att hjälpa. Vi hade en från deras kommun som skulle hjälpa oss men de kom till hen också och det blev ingenting med något. Man kan bara undra? Jag tycker socialtjänsten borde få hjälp själva med hur de ska bemöta föräldrar och deras barn istället för att röva bort våra barn som lämnas till främmande människor, Hur bra är det? Olyckligt och sorgligt. Jag ska utbilda mig till socionom och kommer att visa dem hur man är mänsklig. Jag är glad över att jag är fri och har blivit starkare. Hur kan någon som är så negativ, avundsjuk och elak ständigt försöker att såra och dra ner dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0