De sociala myndigheternas förtryck mot barnen

Idag är det två dagar efter efter Förvaltingsrätten, eftersom social tanten skämde bort sig genom att fråga oss samma saker varenda gång vi är på rätten. Man kan inte tvinga någon att göra ditt och datt. Bara för att man har myndigheter med sig. Till och med myndigheterna kan säga stopp och jag tycker nu det är dags för dem att göra så. Socialstyrelsen måste granska de här socialsekreterarna. Det jag är mest intresserad av är vad de här människorna kommer ifrån, hur och vad de gör. Varför min och våra barns liv har blivit deras intresse.
Det kan inte vara pengar för att det är inte deras pengar, om man tjuvar från någon kommer det ut en dag,
det går inte att göra ett bidrags fusk. Jag läste någonstans att det ger mycket pengar att vara Familjehem.
Men de glömmer att det kommer svida en dag när allt kommer tillbaka. Det de har gjort med mina barn. Som sagt de planerar att sluta jobba och komma bli förtids persionärer. Domstolen borde skaffa sina egna utredare så att de vet vad som är sant eller falsk innan de bestämmer om LVU behövs eller inte. Våra barn vill hem. Det här livet som de lever är som att bo på ett hotel. Det är inte det samma som hemma hos mamma och pappa. Mina barn orkar inte att vara hos de här människorna. När de säger att de vill hem så blir det dags på BUP eller camping/läger, mer av hjärntvätt. Tysta dem. Socialen har skadat mina barn mer än vad de säger till oss för de vill inte säga att de gör fel. Så många anmälningar som de har gjort mot oss så fort de hör att vi ska till förvaltingsrätten eller kammarrätten. Barnens andra hem nu är polishuset. Jag kan inte räkna längre. Från sina trygga hem till en färja som går upp och ner hela tiden. Just nu har jag sagt att jag inte vill ha något att göra med någon av de här socialsekreterarna. Jag ser ondska när jag ser på dessa människor och mår illa. Hur mår barnen av dem,
vi behöver hjälp från Svenska folket snart. Det här måste ta slut. Regeringen måste ändra lagen. Stoppa barnhandeln nu! Det finns människor som vill tjäna snabba cach och lära barn hata sina föräldrar och lära dem att ljuga. Nu är våra barn att väldigt förvirrade och det är väldigt sorgligt som föräldrar att se sina barn bli behandlade på det här viset. Hur kan det här hända i Sverige?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0