Barnen fortsätter lida.

Igår fick jag ett mail från sur tanterna angående en planerad umgängesbegränsning angående min dotter. De säger att det är giltigt men vi vill ha det skriftligt inte muntligt skrev jag till dem. Jag tycker synd om de här människorna och tänk hur mycket tid de slösar. Kanske inte eftersom det handlar om så pass mycket pengar är det på det sättet de måste göra. De skäms inte eftersom vi måste överklaga till förvaltningsrätten kommer de att bli förvånade igen. Fattar de egentligen vad de håller på med. Är de styrda robotar av hemmet för hon bara skickar dem hit och dit. Hon sitter bara och njuter av. 6 månader till med en jätte buffe på kontot. Frågan är vem av oss blir lurad? Det är mina barn men eftersom de inte vet varför de inte kan komma hem. De har sagt till advokaten, polis, alla men ingen hör dem. Jag hör dem men jag kan inte hämta dem. Det finns 5 st vargar framför mig som jag inte kan passera. De blockerar vägarna överallt och de andra håller fast dem med sina tassar på mina barn.
De släpper bara när de vill något. Så ser det ut just nu runtom mina barn. Mailade till socialstyrelsen och hoppas att de kan göra om den här kommunen. Politikerna gör inget de bara ignorerar allt och alla. Det finns många barn som vill ha hjälp men de vill inte ha någon från gatan de tar det bästa som de kan hitta. När man är inte 100% svensk då är det kört i detta vackra mångkulturella integrations samhälle som har havererat. Du är fastklämd och
därför gör de så mot oss. Smyg rasister och nationalister som kör med oss och våra barn bara för att vi inte är helt svenska och frågar varför jag flyttade från Afrika. Just nu vet jag inte hur länge kommer de att ha den här umgängebegränsningen för min dotter men inte för de andra. För även om vi ringer och vill prata med vår lilla pojke får han ett äpple och en morot att äta på så att han inte kan prata med mig. Storebror har sina kompisar, dottern vill inte prata eller så sätts det en film på precis när de vet att vi ska ringa. Vad kan man göra i den här situationen som vi är i och för våra barn. Detta är ondska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0