Barnen, föräldrarna och de övriga.

Idag är den 16/4 och vi har fått svaret från förvaltningsrätten, det var inte bra nyheter men jag är inte ledsen för det eftersom vi visste vad det skulle bli. Men vi ger inte upp den här resan utan fortsätter till kammarrätten nu. Vi kommer att gå till domstolarna tills barnen kommer hem. Jag har inget att förlora. Mina barn behöver mig deras mamma inte en plastmamma. Mina barn är förvirrade för de vet inte när ska de ska få komma hem. De har övertalat min son att LVU ska stanna kvar. Vilket barn säger så utan att en vuxen människa har övertalat honom genom att sitta med honom i ett hörn? De är vana med att göra så eftersom de hade barn som bodde där tills de var vuxna. Sedan är det bara att skaffa nya barn att göra samma saker med. Hjärntvätta till de glömmer sina föräldrar. Men inte med mina barn! "It ain´t over til it´s over" Jag kommer att kriga för barnen. De är vana med att utnyttja andra människors barn. Med mina barn kommer det att bli ett högt pris att betala för dem. Det är bara Gud som vet varför de gör så mot oss. Men det du sår får du också skörda. De vill ha mina barn därför att de såg att de är fina och lätta att ta hand om. Det är barn som var väldigt uppfostrade och jättesnälla. Därför tog de fördela av de här barnen. Socialmyndheterna måste göra en undersökning om personligheten till alla dessa familjehem innan de kan godkänna dessa människor. Vi som föräldrar vet att våra barn hade det bra. För att när det gäller den här familjen finns det ingenting som stämmer. Det är mycket som jag har läst online det var inte rolig läsning utan jag blev jätterädd för hur mina barn har det. Men om det stämmer att hon gjorde detta undar jag vad sur tantarna kommer att säga till mig när det är jag som håller alla korten. Jag skulle säga att myndheterna är inget att lita på. Socialsekreterna kan förstöra ditt liv och dina barns samt splittra hela din familj samtidigt som de går hem till sina familjer utan att känna eller tänka någonting på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0