Bara för barnens bästa!

Sista April idag fick jag en kommentar eller kan man kalla det ett hot eftersom den här personen vet vem jag är och att det är väldigt lätt att kunna känna igen det språket som används. Det finns inget som är lögner utan allt stämmer eftersom jag och mina stora barn vet sanningen. Jag behöver inte någon Alien från Mars Attacks för att kunna kommentera något. En normal människa finns det? Eftersom det är bara en norm som finns i en genomsnittlig grupp människor som mycket väl kan vara konstiga på alla sätt så det är farligt att dömma någon eller stoppa någon i ett fack. Soc behöver inte någon förklaring varför barnen var hemma själva för deras storebror fanns hos dem. Den som kallar någon" Dum" betyder att hen är den som är det. Jag är en god människa och en mamma som vill ha tillbaka sina barn. Mer har jag inte att säga för det händer saker och ting i världen för det finns människor som är onda. De här människorna är det eftersom de går upp och ner undersöker saker som inte finns 
för de är inte nöjda med oss för de vill bara illa. Ett hem borde hjälpa oss så att barnen kan komma hem inte göra  något annat. De göra allt för att hindra oss för att de inte ska komma hem. Som sagt domstolen avgör allt.
Jag kommer se till att de blir svart listade så att de aldrig kommer att bli ett hem mer. De gör människorov tillsammas med Soc. Jag hatar dem allihop. Jag vill ha min familj och jag kommer att låtsas att jag aldrig har träffat dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0