Skrota LVU och fokusera pĂ„ frivilliga insatser 👍

Jag vill stĂ€mma familjehemmet hon har gĂ„tt över grĂ€nsen 
Ljuger om mig till mina barn om att jag var en alkoholist och att mina barn har haft dÄlig uppvaxt. Vad har hon fÄtt den hÀr skiten, jag festar inte jag dricker inte
Hon dricker men socialen godkĂ€nner det Hon ljuger till Bup om mig Barnen levde ett normalt liv gick i skolan hade sina kompisar det viktigaste de var glada skrattade skojade hade fredags mys,det fanns inget om medicinering inget Bup blandat i nĂ„got
I stĂ€llet att vi har umgĂ€nge med alla barnen sĂ„ vĂ€ljer hon att ta min dotter för att handla hĂ€st grejer jag vet inte vad hon hĂ„ller pĂ„ med hon har manipulerat alla 
Jag tycker hon behöver psykisk hjÀlp hon lider av psykos schizofreni NÄgot Àr fel med det hÀr familjehemmet.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0