Barn som lever med främlingar!

Det är mycket konstigt att någon kan bygga sin liv genom att hålla fast andra föraldrars barn och göra dem till sina egna är helt sjuk. Hen tycke att min blogg är fullt av lögner självklart inte om man inte vill höra eller läsa sanningen som kan göra ont, jag vet och det viktigaste är att barnen vet hur deras mamma och pappa var till dem. Det som alla skriver eller berättar om hur socialen, Familjehemmet, Bup samarbetar i hela Lvu ärendet. Det kan man inte undra att folk/föräldrar som har sina barn omhändertagna vet att systemen är alvarligt fel som skadar barnen det skadar hela samhällen på grund av att de hjälper det som inte behöver mycket hjälp men de som vill gärna ha riktigt hjälp lider mycket, när de placerar våra barn, det finns inga utrednings papper som vi får från socialen om det här familjehemmet, vi vill veta hur allt ligger till, har de barn, är de deras riktiga barn, är de gifta, hur länge, deras fyskisk hälsa, psykisk ohälsa, om de har psykiatriska problem, allt, vi vill veta eftersom våra barn har ändrat deras beteende, de är helt annorlunda än de barnen vi födde, det lyckliga barnet som var öppet glad. Jag frågar om mins sons mobilnr, nej, jag får inte det, han är 17år, ändå kan han inte svara för sig själv, familjehemmet svarar åt honom sen skickar hen sms till mig, han vill vara i fred, OK, jag vet varför de vill lyssna för annars är det konstig om de inte får veta vad vi har sagt och det blir inte roligt för de frågar min son vad vi pratade om! Från och med nu har bestämde att aldrig ringer till honom genom familjehem om han vill säga något, han ska få höra av sig själv. Detta året ska  jag se till att mina barn kommer hem och jag har bestämt att inte längre fortsätta bo i den här kommunen, jag vill bort, långt bort, även om det krävs att flytta utomlands, det kommer jag göra, Norge, Tyskland, jag har ingenting i den här kommunen utom Socialen och familjehemmet, som inte kan sluta, jag orkar inte med henne, men jag kommer fortsätta att kämpa för barnen, de är mina, om hon tror att hon har vunnit, då kan hon fortsätta drömma och hitta på fler av sina dubbla budskap, jag ger inte upp det, om min son inte vill prata eller lämna sitt nummer, det är upp till honom, det är inte han som pratar, det är den här häxan som han bor med, jag vill ha hjälp om hur man får bort den här varelsen, förlåt att jag sa så men det finns inga känslor i dem, de bara fortätter att suga blod av mina barn, någon måste få stopp på detta. 2016 är mitt år, jag kommer få det som är mitt, barn ska aldrig leva med främlingar när de har sina föraldrar vid liv och tror att umgänget hjälper barnet att komma ihåg sina rötter som den här häxan sa, Jag vill inte ha umgänge, jag vill ha tillbaka mina barn, speciellt de 2 små innan han börjar bli medicinerad för jag vill inte ha tillbaka ett barn som har placerats och levt på droger varje dag, nu tror jag mycket på alla dessa barn som har levt under lvu tills de är 18år och börjar med droger därför att det finns abstinens i psyket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0