Alla har en liten domare inuti huvudet!

Jag känner starka sidor hos mig själv som gör att jag måste gå vidare men aldrig titta tillbaka. Det spelar ingen roll om man förlorar. "Psykologen sa att själv effektivitet är en tro på sin egen förmåga att lyckas i vissa situationer, ingen ska aldrig göra som någon säger för att imorgon kommer du att stå i en öken mitt i ingenstans utan GPS precis som mina barn, vilken väg ska de ta när det är dags att lämna de frihetsberövande hem utan pengar eller något. Jag har tittat mycket på program med Lvuade barn som förlorat kontakten med sina släktingar, har inga  kompisar utan är helt ensamma. Familjehemmen och surtanterna är lyckliga med sina jobb och bara fortsätter med business as usual. Jag har begärt att en av surtanterna ska lämna mig och mina barn i fred. Jag vill ha en annan gärna någon med utländsk bakgrund eftersom de jobbar med känslor och har ingen relation med familjehemmet utanför arbetet för så ska det inte vara. Ibland undrar jag vad en socialsekreterare tjänar. Det måste vara bra betalt för att kunna fortsätta träffa mina barn. Deras stora syster var med dem och hon vill aldrig höra någonting om socialen eller familjehemmet. Det enda hon säger är: "Mamma kämpa för de små så att de kommer hem igen." Hon vet hur det är att leva med främlingar. Det är aldrig lätt att umgås hela tiden med människor som är inte relaterade till dig. Det är helt sjukt. Om socialen säger att barnen är trygga där de är kan jag bara säga: lämna eller placera dina egna sen kan du uppleva det jag upplevt och då vet du vad du pratar om. Många av dessa barn har jag sett på uppdrag granskning förutom mina egna och nästan alla säger samma saker.
Det här spelet måste få ett slut för vill de hjälpa barn så finns det massor av ensam kommande barn som inte har föräldrar. De kan ta hand om dem istället och låt våra få vara med sina biologiska föräldrar, även om de inte säger något om oss så finns vi inne i deras hjärta och tankar med mycket längtan av att få komma hem till mamma och pappa. Vem är ni / du som bestämmer att dina föräldrar är inga människor är du bra själv om så visa det då. Det är mycket jag vill säga men jag lämnar allt till Gud! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0