Mitt brev till nĂ€mnden😭

Hej😂
Ni vet vem jag Ă€r och jag ber dig att inte fortsĂ€tta med LVU pĂ„ barnen jag vill ha dem hemma jag lever som förĂ€ldralös utan mina barn jag förlorade min man som du vet redan och nu kommer jag förlora mina barn nĂ€r ni ska ta vĂ„rdnaden frĂ„n mig 
I 5 Är har jag kÀmpat bÄde i förvaltningsrÀtten och kammarrÀtten utan vidare
Jag vet att den 16/5 kommer ni att bestÀmma hur deras framtid ska vara att vÀxa upp utan sina förÀldrar ÀndÄ lever vi och vill ha dem tillbaka men pÄ grund av en Socialsekreterare och ett manipulativt familjehem som har ljugit i sina utredningar har detta kostat splittringen av min familj jag skÀms att fortsÀtta att bo hÀr. Varför tar ni mina barn frÄn mig? Varför?

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0