Jag har inte gett upp!

Jag har inte gett upp mina barn och jag fortsätta att kämpa .
Just nu jag samla all info som jag behöver från BUP hur de hantera situation
med min barn ,lita de på mig eller bara på information som framkommer från utredningen,
som är fabulerat av SOC och familjehem. jag är mycket orolig för att min son är inte hemma i Sverige
Så länge min son är inte hos sina syskon jag undrar vad göra hen med de andra ? special min dotter .
när man tänker tillbaka förhör från P hur hen gjorde vad med min B, den här ryggradslösa föräldrar och hens sjukligt svartsjuka skulle lämna mina barn ,Jag vet allt vad de gör planerar  med folk på BUP i skolan med en av sur tanten allt ,det är bara tiden som ska av gör . Det finns inga hemligheter nuförtiden allt kommer ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0