Sanningen kommer att komma fram förr eller senare!

(Berättelsen om Rosa) är en film om och med barn i familjehem, jättebra och mycket sorg i denna sanning där barn talar sanning om hur det är att leva eller bo i ett så kallat fosterhem, det är en riktig mardröm för ett barn att starta sitt liv så. Varför ska politiker behöva besluta hur någon annans barn ska bli uppfostrade med ett helt gäng människor som inte är släkt och det blir en skräckfilm att se massor av gamla olika främling komma in och ut i barnens liv när deras pappa och mamma finns och väntar hemma med hopp om att SOC eller politikerna ska kunna släppa barnen. De blir utnyttjade dag och natt de är rädda de kan eller vågar inte säga något när de vill säga nåt då blir det hot mot barnen de börja ljuga till dem om de göra så här så kommer du att blir lämnad till folk som inte kan ta hand om dig så stanna kvar här med oss så kommer du att få allt du behöver, så sjuka de här människorna är, jag var i Kammarrätten där fick jag höra att min som har fått en diagnos ADHD och min dotter ser dålig på det ena ögat precis innan vi skulle avsluta ville min advokat ha ett intyg från BUP och intyg från en optiker inget annat än att försöka göra allt för att barnen ska stanna och plötsligt har dottern mardrömmar innan och efter umgänget frågan är var sover min dotter i hennes säng? hur kan man höra ett barn som sover ensam långt från deras sovrum är hen en häxa som flyger hela natten? Jag vill bara säga till alla dessa barn våga tala sanning till era kompisar, lärare eller någon vuxen. Jag vet själv hur det är att blir uppfostrad av människor som inte bryr om dig och bara ljuger till dig varje dag om att din mamma inte vill ha dig eller inte vill se min mamma, det är ett mind game att leka med barnens tankar så att det blir jag som drabbas av psykisk ohälsa och mår dåligt så att hen vinner men jag förlorar mina barn, hon kommer aldrig att knäcka mig jag ser framåt och jag vet att det kommer att ordna sig. Jag rekommendera att se filmen :)! alla fosterbarn får inte bli blinda av SOC eller F hemmet Jag fick veta sanningen men det var försent för hen dog av Cancer och det vill ingen önska att det ska hända någon men DET KOMMER ATT STRAFFA SIG OM MAN LJUGER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0