Ta bort paragraf 12 så vi kan få våra barn tillbaka

Jag hoppas att LVU ska skrotas om vi alla mammor och pappor som har sina barn i det här så kallade LVU är ett skrämmande övergreppet som sociala myndigheter gör med våra barn när de tjänar massor av miljontals pengar som de delar med varandra under bordet tillsammans med familjehemmet och nu har de köpt ett fler miljon hus, frågan är vad mina barn kommer få den dag de flyttar därifrån, inget utom kläder i en svart sopsäck som tack för allt. Det är helt sjukt att använda ord som barnens bästa på det här sättet när är det de som använder våra barn för att försörja sina familjer, socialsekreterarna har ett jobb som de borde sköta men de gör inte det, vi ska träffa barnen varannan månad, pratar inte om något personligt på telefon, vad gör de med våra barn när de säger att de har inte tid utan har mycket att göra, det skulle finnas en familjehems sekreterare till våra barn men det finns inte, familjehemmet gör precis som de vill med mina barn, vi gick färdigt familjebehandlingen, jag sa till dem att jag avslutar min behandling efter sista mötet och det gjorde jag, det tog inte lång tid innan vi blev kallade till ett möte tillsammans med deras chef så sa de tyvärr det blir inga barn som ska flytta hem till er, vi ska fråga om familjehemmet vill ha vårdnaden av barnen, vi pratade på ett annat möte och frågade en av nämndens politiker om det är rätt av socialen att säga så till oss på det viset, det enda han sa till oss var att de har inte tänkt göra det, barn kan stanna hos familjehem i många år utan att de behöver överflytta vårdnaden, den här kommunen leker med oss och IVO borde göra en utredning av de här politikerna som bara tillåter socialsekreterarna att göra som de har gjort med oss och våra barn i 4 år, det finns ingen anledning för dem att fortsätta med tvångsvården, de ljög så mycket för att förvaltningsrätten skulle sätta LVU, och de fortsätter med samma saker hela tiden de skäms inte och jag tycker det är väldigt sorgligt mest för det visar hur inkompetenta de är, jag tycker att de ska få sparken och gå utbilda sig igen, man kan inte skriva samma saker, jag vill ha mina barn och vi vill leva våra egna liv, pengar kan ändra det mesta och det är bara det som finns i det här LVU målet som har drabbat många människor i det här landet, jag och andra mammor som jag har träffat vill att det måste få ett slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0