Tung längtan efter mina barn men jag tar dag för dag!

Det är jätte konstigt när man hör att en behandlarare hjälper familjehemmet. Mina barn får inte komma hem till sitt hem. Jag pratade med min gamla terapeut och berättade hur allt gick till när jag hade möte med behandlarna en gång var tredje vecka. Hen kunde inte tro att hen har känt den här personen hen jobbat ihop med kunde göra så. Jag vet att det handlar om pengar och hur många bitar av tårtan hen får. Inget är gratis nu för tiden. Men det straff som hen gör till mina barn när de inte får komma hem kommer Gud att straffa. Min dotter tog studenten och hon ville att hennes syskon skulle vara med men tyvärr kom han aldrig. F-hemmet sa att han inte ville komma och att han var besviken på henne. Det lät väldigt konstigt för vi hade umgänge 2veckor innan de pratade då han var så glad. Jag var också mycket gladare. Jag kunde se deras syskonkärlek som fortfarare var där och det är familjehemmet, F-behandlaren och socialen sekreterarna i Alvesta som har splittrat  mina barn. Deras syskonkärlek finns inte  lägre utan de är varandras främlingar med LVU. VAD ÄR bättre än det. Vi ska till Domstolen och det enda de skriver fortfarande är de gamla skit utredningarna, Om de inte ger tillbaka mina barn den här gången ska jag använda deras IPNR. Jag KOMMER ta reda på vem som skrev skit kommentarerna om min dotter. Det är dags att smaka på den egna medicinen. En av de som skrev bor inte så långt från sjukhuset. Jag kommer snart att lämna ut allt om hen, Jag har ingenting att göra med dessa människor. Jag vet precis varför de gör det. Jag kan bara säga att så länge de har mina barn kommer deras liv aldrig att vara lyckligt. De ljög till barnen och sa att mamma är en psyksjuk galning. Jag kan bara säga till de här människor att ni kan utfrysa mig med er psykiska mobbning för jag bryr mig inte. Jag är starkare än ni tror och för varje dag som passerar blir jag ändå starkare. Mig bryter ni aldrig ner. Det enda ni bryter är barnens framtid och de kommer att hata er den dag de vet sanningen. Om man ska se på allt eller öppna ögonen så är det ni som är väldigt desperata. Skaffa er ett liv! Ge mig mina barn.
Min dotter Skrev detta till mig innan hon blev hjärntvättad av familjehemmet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0