Lär er mer om sinnesbrist inte omsorgsbrist eller omsorgsvikt!

Nu kommer den viktigaste dagen och det är på måndag hos förvaltningsrätten med sur tanterna. Jag har lärt mig mycket om hur socialsekreterarna arbetar eller ska man kanske kalla det för hitta på utredningar? Jag har lärt dem jätte mycket genom att de läser på min blogg tillsammans med familjehemmet, det finns ingen av dem som inte har min blogg adress. Till och med hos några nämndeman har jag lämnat den. Jag vill att du läser noga och förstår hur jag känner som en mamma som längtar oerhört mycket efter sina barn. Jag vill bara ta mina barn från de här aliens, leva våra egna liv, barnen drabbas av det här umgängets moment 22 som tar aldrig slut, att lova ett barn att du ska återförenas med dina föräldrar sedan säger de nej det här är eras hem nu, ni ska aldrig flytta hem till er mamma och pappa, ni har mamma och pappa, vi är bara ett sällskap till det när familjehemmet, vi har inget att göra i de 3timmar som vi har med våra vakter, jag tycker så när det gäller att välja ett yrke hitta det som passar dig istället, är du en behandlare gör det som behöver göras,är du livvakt rädda om du vill spionera
välja då det blanda inte yrken för att ingen kan ta dig på allvar. Jag accepterar inte folk som har två ansikten som leker med mig och mina barns liv, aldrig. Det som jag skriver om är allt som händer mig, hur de blir arga och ändrar alla umgängerna, sätter dubbelt begransat umgänge med hjälp av de två behandlarana som aldrig har talat sanning om hur barnen var eller är från början när de alltid sa att vi vill stanna här hemma, de vill inte gå tillbaka till f-hemmet men hen lyssnade inte eller brydde sig inte när hon låtsades höra ingenting, En av socialsekreterarna sa till mig innan hen slutade att träffa dina barn hemma. Hen menade hemma hos mig då blir det mycket större chans att barnen kommer hem. Men den här behandlaren planerar att barnen vill ha umgängen i stan eller hitta på något någonstans för att hen vet om vi träffas hemma hos oss blir de mycket mer trygga och då kan barnen bara pratar om sitt hem inte det lånade hemmet. Jag kan läsa deras tankar och eftersom jag var uppväxt med sådana människor är det väldigt lätt att kunna se eller veta vad som är på gång de kan försöka ta mina barn men barnen vet att mamma finns där och att jag ber för dem varje dag om jag skulle sluta göra det kunde det ha hänt mycket värre saker än de anar eftersom det händer allvarliga händelser när de är på resa, jag är mycket tacksam att jag har en familj som tror på Gud och att de ber för mina barn alltid, min MORMOR och alla från mitt Land. De sa till mig oroa dig inte, det finns alltid ett högt pris i allt man gör om man inte hinner sätta gränser. Gå till domstolen. säg vad du behöver säga, gå ut därifrån, om det kommer dåliga nyheter bli inte arg, det som kommer utan överklaga, bara fortsätt,det finns en dag för regn och en dag för sol. När jag skriver vill jag att mina ord lämnar spår som stannar länge i minnet så ingen glömmer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0