En mors kärlek dör aldrig / Ge inte upp alla som har sina barn med LVU!

Jag skriver till er på grund av att ni måste meddela mig när det händer allvarliga saker med mina barn det är ni som har vårdanden av mina barn, i så fall när det händer en olycka eller något annat som det som har hänt min son vill jag veta omedelbart. Det har hänt så mycket allvarliga saker när de reser utomlands det händer saker som jag får veta genom mina barn ingen av er eller familjehemmet säger något, om mina barn dör, ni är ansvariga. Eftersom ni tvingar dem att stanna kvar i det här främlings hemmet. Det finns ingen dag eller natt som jag inte tänker på dem, jag ser på mina barns ansikten att de är inte alls glada utan mycket sorgliga ansikten man ser på dem. Rätten för umgänge kommer vi ta upp med domstolen det ska göras på rätt sätt. Alla föräldrar har rätt att träffa sina barn och vår advokat kommer hjälpa oss. Jag orkar inte med er mer. De ljuger när barnen alltid säger till oss vi ses nästa gång. De här barnen har en Afrikansk mamma och en svensk pappa de är halv svenska låt barnen växa upp med sitt ursprung. När det gäller att vistas i familjehemmet så kommer det aldrig hända. Aldrig. Ge mig mina barn jag vill inte ha något att göra med er. Det konstigaste är att alla dessa barn som är familjehems placerade de ska alltid vara inskrivna på BUP barn som är under 12 år när de är över 12 år det är något annat, deras syskon de var inte med, barn är ensamma de behöver deras mamma och pappa de behöver inte bli förvirrade av att träffa olika personer som de har aldrig träffat förut. Jag är beredd att tala sanning till mina barn och se till att de hade rätt att välja var de vill bo men efter att socialsekreterarna och familjehemmet kokade upp massor med lögner hade vi inte en chans med domstolen det är samma med shaken babies föräldrar förlorar sina barn på grund av dålig information hos läkare hos socialen de har sina egna ordvrängare, Jag tycker synd om familjehemmet köpa hus fixa allt med falsk trygghet precis som barnen hade hemma hos sina föräldrar, Det går inte att köpa någon annans barn med saker och ting, din kärlek kommer aldrig bli lika stark som en mor som fött sitt barn eftersom det finns ett band mellan barn och mor. Jag älskar mina barn och jag kommer aldrig ge upp dem.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0