Ni tar våra barn från oss på falska grunder sen vill ni inte ge dem tillbaka,

Jag är i den här föräldra mardrömmen när man inte kan veta hur mina barn mår när de inte är hemma i Sverige
utan är utomlands med det här familjehemmet som inte kan släppa mina barn, hen har sina tassar på dem, hen vill inte ge upp. De har fått en gratis bank automat som de tömmer och kasserar ut varje månad så blir det ju säkert svårt att hantera det när det inte finns något mer. Jag är förbannade på dessa Politiker i den här kommunen som kan låta allt pågå på den här viset, prata med SOC så säger dem att det inte är vi det är våra Politiker som bestämmer. Hur vet någon av dem när det byts hela tiden, 4gånger har de gjort det och ingen vill ta ansvar, det är skit med allting. Jag skulle gärna veta mer om den här personen som skrev kommentaren på min blogg, jag vill veta om allt, jag är så envis, jag kommer aldrig att låta detta pågå det är mitt eget blod och barnen är mina. När en socialsekreterare säger till mig om vi tar bort LVU kommer du att samarbete med oss då för då kan de inte planera mera, jag sa till dem, det är det jag vill ha, att samarbeta med dem så barnen kan komma hem men de litar inte på mig utan tror att jag tar hem barnen direkt. Jag gick till familjebehandlingen, vad lärde jag mig utom ingenting, jag fick lära dem någonting, från och med nu ska man aldrig lita på någon, tror du att de kan hjälpa dig med dina problem, glöm det! Så fort de har fått all info om dig, situationen, boende, allt det där då är du slut, de vill inte ha något att göra med dig. Jag vet inte när och hur de ska ge mina barn tillbaka men jag kommer aldrig sluta överklaga 100 gånger, varje 6 månad får de räkna med, det spelar ingen roll att de byter ut varandra, de tänker lika och det är samma utbildning vad skulle det göra för skillnad. Nu ska det till Kammarrätten. Vi kommer alltid vara på ett moment 22 tills barnen är hemma hos mig. Om jag hade mycket pengar skulle jag ha gjort en stämningsansökan till domstolen men tyvärr jag får bara gå den långa vägen .I domstolar, det fungerar inte med tomma ord utan bevis som ska tolkas. IVO VILL INTE GÖRA NÅGONTING,OCH DET ÄR FÖRJÄVLIGT.

Kommentarer
Postat av: Knytta

Ge dig aldrig. Om du har bevis på direkta felaktigheter som socialtjänsten begår skicka det direkt till förvaltningsrätten. En mamma fick hem sina barn på det viset.

Svar: När det gäller politiker i den här kommunen så har de ingen koll på någonting de har slösat månader för många föräldrar att inte kunna vara med sina barn på grund av LVU de vet inte hur det känns eftersom det inte är deras barn eller familj som drabbas. hur kan de säga att de litar på tjänstemän utan att läsa utredningarna det är ganska oproffsigt och hoppas de rättar till dessa misstag men det är redan för sent för att många föräldrar har redan drabbats och vem betalar för tiden som föräldrarna inte fick se sina barn på och att barnen har lärt sig känna familjehems föräldrarna mer än sina egna.dem har förvirrat barnen och gett dem skador för livet i onödan på grund av socialsekreterarnas okunniga arbete. det är lätt att säga att de kommer att fixa det men människor går det inte att reparera för de glömmer aldrig.
simbaspower.blogg.se

2015-07-19 @ 02:18:54
Postat av: Knytta

Glömde säga att IVO är ett spektakel. I deras svar till min sista anmälan skriver de att de utreder det de vill utreda (fast med andra ord). Jag hade då anmält att socialtjänsten manipulerat BBIC utredningen och hade gett dem dokument från skolan och skolinspektionen. Hela Sverige är ett spektakel, tyvärr. Fortsätt kämpa vi är fler som gör det. Kommer aldrig ge mig trots att mitt barn fick komma hem.

Svar: IVO hjälper ingen familj/Föräldrar, de hjälper när det är dödsfall annars säger de att det är ett individ ärende och med vår situation så säger de bara fortsätt överklaga eller gör som SOC säger så barnen kommer hem, det har gått 4 år men barnen har inte kommit hem. De har till och med tagit bort och ändrat tre veckors umgänget till 4veckor. Sen säger de att det finns ingen umgänges begränsning men vi kan inte ha barnen hemma hos oss men de tvingar oss att träffa dem hos familjehemmet och de säger att det är deras hem nu. De säger att om vi inte fortsätter med familjebehandlingen så kommer inga barn hem. När allt gick så bra då började de att hitta på något som inte fanns. Nu de är på resa med barnen och bryr sig inte ett skit om oss eller om att barnen måste träffa sina föräldrar, vilken familj som reser med barn till Cannes man reser med barnen till Disney World så att de ska kunna uppleva saker och ting som de kan berätta om i skolan sen. slösa med skattebetalarnas pengar, vad vet barnen om Cannes det är bara för de som är intresserade av film festivalen. Vi har inte träffat våra barn sedan 3 månader och nu det är viktigt att umgängena ska bestämmas av förvaltningsrätten eftersom vi är trötta på familjehemmet och socialsekreterarna. De tog mina barn och de vägrar att ge dem tillbaka därför tänker jag att flytta till en annan Kommun. Jag har alla utredningar och de kan börja utreda på nytt, jag har sparat allting så sanningen och bevisen finns, de gick på familjehemmets egna ord och falska anklagelser bara för att de fick allt de önskade sig på mina barns bekostnad, de hade inte enda öre innan. Vad sparar de för barnen?
simbaspower.blogg.se

2015-07-19 @ 02:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0