Man ta ett barn ett fosterbarn av egoistiska skäl!!

För att slippa vara ensam eller för att man saknar en familj? – Ja och nej. Det finns alltid egoistiska skäl också, inte bara att man vill vara en god samarit. Men det får inte finnas ett tomrum som man ställer krav på barnet att fylla, utan snarare en längtan att få pröva en ny roll på andra människors barn /mina barn tänker inte ge upp!! tills dess tänker jag kämpa.
Just nu ska jag resa, vill ta reda på varför familjehemmet ljög tillsammans med Socialsekreterare för att ta mina barn från mig. Men det finns alltid ett högt pris att betala, Jag tycker att det som hänt mig och barnen var planerad
då vill jag veta vem som ligger bakom detta.
Det här svinnet måste bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0