Jag har kämpat i 3,5 år för att få mina barn hem och kommer kämpa för dem

Som föräldrar till mina barn är jag alltid Stolt för att från det här helvetet jag har varit det skulle mycket annat ha hänt. Tack Gode Gud för allt, Nu behöver man inte tänka så mycket på det värsta. När man hör om socialsekreterarna och Lvu ,då är man i en skräckfilm och man tycker att mitt liv är slut men vad ska jag ta mig vägen nu. Det bästa är att gå din egen väg, kämpa för barnen som är dina och ingen kan ta dem från dig. Lvu är ett sätt att bli skrämd av myndigheterna, om man vet sina rättigheter så blir allt bra man ska inte vara rädd för BUP, barn psykolog är inblandad när du vet själv att din/dina barn mår bra det fanns inget att dölja utan accepterar allt. Men sluta aldrig att kämpa jag har varit hur många gånger som helt till Domstolen även om man inte vinner där har du vunnit för dig själv och visar att du fortfarande älskar dina barn och de är dina och det var Guds vilja och gåva till dig att du skulle vårda dem, alla gör misstag nu eller senare i livet så att man lär sig av dem. Nu vet jag det och har gjort nästan allt som krävts och det finns ingenting som skulle stoppa mig att gå tillbaka till Domstolen. Om man är en riktig mamma då ska man aldrig ge upp, Soc är också människor med problem men det är att de använder mycket av sin egen Lag och glömmer följa Lagboken. Du har öga för att se helheten och öron att lyssna och höra livets glädjeämnen för mina barn är en del av livet, därför lyssnar jag på dem med kärlek, de är en del av mig. Därför kämpade jag varje dag och varje natt. Bad till Gud att han ska ta hand om dem genom att skicka mina böner varje natt och varje dag. Tack! Jag läste i en tidning att den nya Regeringen vill att barnkonventionen ska bli en svensk Lag? :( Det är mycket märkligt. :( Men barnkonventionen är en internationell praxis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0