Låt aldrig alla som har LVU-ade barn att resa utomlands med Familjehemmet.

Jag tycker att myndigheter leker med våra barn när de kan sitta i sina kontor och fatta beslut om att låta våra placerade barn resa utomlands med familjehemmet utan att vi föräldrar godkänt det. De skiter fullständigt i allt. Jag hoppas att länderna de reser till inte ska låta de här tjuvarna ta våra barn dit. Om de gör det så betyder det att våra barn kan blir kidnappade. Det är mycket som händer om det händer något är det A-kommun som kommer att bära den tunga lasten. Jag vill inte att mina barn ska resa dit och hoppas att de inte släpps in till landet. Jag fightas för att min familj ska återförenas så vi blir en familj igen men vad vill familjehemmet? Varför slåss de mot oss när det inte är deras barn. De vill inte att barnen ska kommer hem. Familjehemmet ska sitta ner och prata med barnen om deras föräldrar och hur de ska komma hem igen men detta F-Hs hen säger inte ett enda ord om att de ska hem till Mamma. Men jag kommer se till att de här barnen kommer hem. Sedan stämmer jag den här kommunen för de lät sina Socialsekreterare och det här familjehemmet som har mina barn ljuga för att de ska kunna sätta LVU i förvaltningsrätten och de godkände det. Det ska inte sitta samma nämndemän i domstolen från samma Kommun. Aldrig. Då röstar de bara på varandra. Vilken domstolen kan man överklaga 11 gångar till och bara får ett nej. Allting är bara skumt. Det var precis som med de gamla kommentarerna. Jag fick dem förut innan jag lämnade deras ip-nr. De vågade inte skriva mer men jag visste redan vem de var och jag har deras ip-nr. De sparas för att jag kommer behöva det senare i domstolen om jag ska stämma varenda person som skrev dem. Men om jag får mina barn tillbaka då kan jag tänka om! Men jag lovar inget. Socialsekreteraren säger att de gör det för barnens bästa men vilket är barnens bästa när pengarna de tjänar kommer genom att splittra barnen från de enda personer som de känner och det är deras föräldrar som är mamma och pappa. Min familj ska hjälpa mig just nu med att ta reda på vilken är det som spelar det här spelet och vilka de är och hur många som är inblandade. Jag väntar på att de kommer få sitt pris snart eller senare i livet. Det finns ett ordspråk som säger att man ska aldrig skratta till en blind människa därför att man vet inte imorgon om du också blir blind. Jag kan inte fatta hur SOC kan ljuga till polisen och säga att de kan låta barnen kan resa med sina F-H utomlands och att de här barnen har ingenstans att vara när de vet att vi föräldrar vill ha våra barn tillbaka. 11gånger i domstolen har vi varit med deras chef och då borde de inte ljuga på det här viset. De vet till 100% att jag vill ha mina barn. LVU BARN SKA STANNA I SVERIGE UTAN RISK FÖR KIDNAPPNING ELLER ATT DÖ UTOMLANDS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0