Ge mig mina barn familjehemmet har tröttnat på dem

Det är bara jag, deras mamma som älskar och saknar dem och jag kommer aldrig att tröttna på er mina barn. Just nu är jag förbannad på hur det fungerar att vara familjehem. Är det inte så att när man tar uppdrag att vara hela tiden hos barnen varje dag och natt med mat och hygien. Allt det här familjehemmet har gjort är att lämna mina barn med hennes Gubbe och reste själv utomlands med sin egen Dotter en hel vecka. Mina små barn som är placerade hos hen har hon struntat i men kommunen betalar hen för att vårda dem. Dem har visat öppet och med hela sanningen att hen inte är intresserad att ta hand om mina barn. Det var bara för pengars skull. Hur kan man lämna barnen med hens man och han har lämnat barnen hos deras stora dotter som bor i en annan kommun. Ingen vill ta hand om mina barn. Jag vill ta hand om mina barn själv men Socialen vill inte lämna dem tillbaka till mig deras mamma. Min son har sagt att han vill till sin Mamma och Pappa men ingen lyssnar på honom utan blir ignorerad av både socialen och familjehemmet. Det gör ont. Dem betalar pengar, massor av pengar till F hemmet för att ta hand om någon annans barn men då tar dem pengarna och åker på semester men så säger soc att barnen har det så bra. Ja med vem som bryr sig? Det är slöseri med invånarnas skatte pengar. Det är synd om mina barn. Jag tycker att social styrelsen måste utreda det här familjehemmet.A-Kommun har många brister. Dem får inte seperera barn från sina föräldrar och tro att de har gjort ett bra jobb. Det är elakt och jag tycker fortfarande att LVU ska bort för alltid och skrotas. Ge oss våra barn. Kan ni inte se att familjehemmet har tröttnat på att ta hand om våra barn och därför åker dem på sin drömresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0