Det ligger diskriminering Bakom LVU av mina Barn I A-Kommun

Det har varit möte efter möte med soc nu. De erkänner att de har gjort fel. Det behövdes en riktig Advokat och kammarrättens Rådman för att säga till dem. Jag var jätte nöjd även om vi inte fick inte bort Lvu men jag vet att mina barn kommer att komma hem igen. Soc säger att vi måste samarbeta för att kunna släppa barnen. Jovisst men vem är det som krånglar till det är F-H. De säger att de inte bryr sig om det. Tänk på dina barn och det är det jag gör nu efter allt helvete som hen ställde mot oss och våra barn. Då säger domen att de vill se att vi har gått genom familje behandling ok. Men finns det garantier som säger att efter behandlingen kommer barnen beredas för hemtagning eller hem flyttning. Jag hoppas att det dem säger är sanning men jag kommer att fortsätta överklaga precis som dem själva fortsätter behålla mina barn med LVU. Jag har inget att förlora den enda tid som jag har förlorat ingen kan ger den tillbaka. Dem här veckorna som har gått har vi varit på barnens skola och hälsat på deras Lärare. Vi fick höra jätte mycket och jag är jätte glad att det går bra för dem. Jag kommer gå dit igen nästa gång. Men om dottern säger läraren att hon kan vara ledsen och inte vill säga så mycket. Så jag frågade om de har frågat henne varför hon är ledsen. Nej säger hen. Men det brukar gå bra senare efteråt. 15/4 ska vi ha ett uppföljningsmöte tillsammas med F-H och familjehemmets konsulent. Vi kommer höra så mycket skit som är bara påhittat. De är jätte bra på att hitta orsaker från barnen. Jag vet inte om det är sjukdom att man måste ljuga? Nej men jag skiter i dem för det är bara bä-bä som schabblas. Det är bara att ignorera. Just nu kommer jag tänka på den här F-behandlingskursen för att få papper och intyg att ta med till Förvaltningsrätten och det blir till Hösten. Jag hoppas att chefen från Soc menade allt vad hen sagt och de orkar inte med att vara hos domstolen varje sjätte månad. Men det är inte mitt problem det är deras. Vill de inte gå dit nästa gång kan de flytta barnen hem till mig med Lvu. Det har jag sagt till dem många gånger. Jag ger inte upp för dem är mina. En Elefant krigar för sina barn och det gör jag. It ain't over until it's over! De vill resa igen utomlands med mina barn men jag vägrande underskriva för att de skulle få pass men jag hörde att de var hos polisen och tog passfoto. Om de får pass betyder det att någon kan kidnappa mina barn och åka vart de vill. Vet Alvesta kommun vilka konsekvenser det kommer att bli om mina barn inte kommer hem? Det är mycket som händer i världen just nu. Du låter inte någon annas barn resa utomlands med Lvu. Förra gången var det nära att ett av barnen drunknade och vad kommer hända denna gång? Då vill jag inte veta. De är i deras händer. Mitt heart säger åk inte lämna mina barn. Åk själva och dö själva men inte med mina barn. Det är inte länge sedan ett flygplan bara försvann. Man kan ha roligt här hemma. Vems dröm vill dem uppleva förutom deras egna. Mina barns och min dröm är att vara hemma igen med sina föräldrar och sin stora syster. Jag hatar Soc och jag hatar den här F-hemmet :( Försvinn från mina barns liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0