Min ambassad måste hjälpa mig att få barnen hem

Den enda vägen att få mina barn är att tala om till min ambassad om hur jag och mina barn har blivit behandlade av myndheterna i A-Kommun. Så här ska det inte gå till säger min familj, socialsekreterarna dem struntar helt och hållet om vad vår dotter gick genom när dem gjorde sina påhitt och anmälde tillsammas med f-hem, dem jobbar ju tillsammas min frågan är: hur kan man göra så som hen gjorde och polisen säger inget. Socialen kan inte eftersom dem är skyldiga själva i det hela från början till slut, nu det enda jag hör från min lilla son är varför vi lämnade dem själva och den som lär honom detta är bara en enda person som inte kan sluta för hen är så desparat att hen vill vinna mina barn och allt för hen vill ha kontroll av allt, Jag är så arg och snart kommer jag publisera hens namn och allt, till och med var hen bor. Hen får pengar att köpa kläder till barnen plus alla bidrag men barnen har kommit med samma kläder köpta på secondhand. Kläder som jag aldrig skulle klä mina barn i dem. Vem är det som vårdar dem egentligen? Hen vad jag vet gillar fester och lyx. resor, fina hotell, you name it och går omkring för att leta efter folk som kan hjärntvätta mina barn, lära dem saker som inte är bra. Just nu måste jag lämna allt till min ambassad. Jag kan inte förlora mina barn till människor som har ADD. Har kontaktat uppdrag granskning, vill att hela Sverige får veta vilka som ligger bakom allt detta och vilka familjhemmet är och vilka som har anlitat dem. Det finns så mycket skumt i det hela. Min son sa att dem har gjort fint i hans mitt rum. Det enda svar jag gav honom var: att han menar sitt låne rum eller skulle jag ha sagt hotell rum? Jag skulle vara ärlig med honom ju. Dem möblerar rummet men han kommer inte tar det med sig. Det finns inget barn som kan memorera något som har hänt när man var 2 år utan att man är så pass dum att man inte vet vad man håller på med. Jag kan säga att jag har inte gått så många år i skolan men jag vet precis vad jag måste göra för att inte skämma bort mig. Jag är för snäll mot hen, men det kommer den dag som jag kommer lägga ut allt på bloggen så att hela Sverige får läsa om dom, vilka människor dem är och deras grunder med att skada andra människor med deras barn. Om man hatar någon säg det bara, om du är en häxa kom ut och sök hjälp. Det är aldrig för sent för annars är den enda person som du kommer skada är dig själv. Jag har sett att det finns en demon runt dessa människor det var inte så länge sedan Sverige hade problem med häxor och att dem fick bränna väldigt många i dessa tider, hur vet man att det inte finns några nu? Från vad jag har upplevt hos sådana folk är att DOM FINNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0