LVU är ett helvetets ord Och ska inte användas för barnens bästa !!!!

Idag fick jag kommentarer som beskriver hur jag hade det innan dem tog mina barn och Familjehemmet säger att dem har inget att säga men ändå går dem och gör anmälningar mot oss. De går till sjukhuset och försöker påverka dem som jobbar där att dem hade sagt något när det inte stämmer alls. En av socialsekreterarna skrev all utredning om vad som hade hänt och allt detta skulle vara under sekretess och det skulle ingen annan ha utom dem som jobbar med det ärendet och deras chef men det ser inte ut så utan alla har informationen och frågan är har nämnden samma infomation också. Jag ska träffa en av cheferna med alla kommentarer som jag fick idag och tar med mig deras utredning som gjordes av soc. Hon är föräldraledig och det är någon av dem här människorna som kränker och skrämmer mig för dem vill att jag ska erkänna något som jag inte har gjort och tvinga mig att samarbeta med dem samtidigt som dem säger att barnen inte kommer tillbaka. Varför ska chefen säga att vi måste gå på familjebehandling men lovar inte att barnen kommer hem. Ingen av dessa människor vill tala sanning till oss utom den här personen som skrev på min blogg som tydligen vet allt som att lämna barnen själv hemma som inte var själva för när jag gick ut var dem tillsammas med sin store bror som var 12 år gammal vilket betyder att dem inte är själva utan det är en lögn. Det hemska som uppdagades kom som vanligt från socialsekreterarna och f-hemmet eftersom dem skulle sätta LVU för dem hade inget på mig utom att jag lämnat barnen själva och jag vägrade att samtycka för dem ville att jag skulle samtycka och då kom LVU. Då kom alla lögner, alla påhitt, you name it med deras egen lagbok som har så många XXXXXL lögner i den. Nu är någon där ute i DALARNA och skriver om att jag skulle har gjort det som soc har sagt för då skulle barnen ha kommit hem för länge sedan och visat att jag ångrar mig för det jag gjorde mot mina barn och samarbeta med socialsekreterarna så hade jag haft mina barn idag. Så hen menar att om jag inte var kompis med soc skulle mina barn aldrig få komma hem. Det är bra att jag vet varför vi inte kunde ha våra barn hemma för dem straffar mig och mina barn. Det här med polis anmälningarna är något som dem vill göra för att köpa tid så att jag förlorar vårdnaden av barnen så allt är ett spel som har så många inblandade. Jag hoppas att polisen kan spåra alla dessa ip-nr så dem får tag på dessa människor för jag har tröttnat på dem. Ibland gör man saker som man kommer att ångra. Jag ångrar att jag lämnade mina barn ensam hemma med sin storebror därför att storebror gick ut och trodde att storasyster var hemma men det var hon inte. Så allt är bara ett stort misstag som har blivit en stor grej som f-hemmet har tagit till sin egen fördel men som sagt SANNINGEN KOMMER ut.

Kommentarer
Postat av: Joe

Att lämna sina barn ensamma hemma medan man själv sitter stupfull på byns pub är en anledning för soc att ta dina barn. Hela samhället vet om detta. Och mycket mer. Så sluta klandra myndigheterna som gör sitt jobb.
Du har inte funderat på att gå den långa vägen för att få hem dina barn istället för att konstant motarbeta och kränka och förtala den som tar väl hand om dem idag?

2013-09-28 @ 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0