Children should belong with their family not with strangers!

Jag är så tacksam för dem som ser helheter men det tråkigt att det är våra socialsekreterare som inte kan se den här sanningen om f-hemmet att hen har skadat mina barn och ändå vill dem fortsätta att ha sina uppfölnings möten hos dem och kalla oss till dem som redan har sopat under allt som har hänt med hen när hen satt och ljög framför domstolen. Arvoden fortsätter att rulla in och dem struntar i allt så länge det är inte vi utan soc som ljuger och hur kan dem få påverka nämndemännen är frågan eller alla har sin del i det hela. Jag bryr mig inte hur dem gör sina bugetar men dem får inte göra det på bekostnad av barnen. Ge mig tillbaka mina barn A-kommun. Ingen tar era barn så varför tar ni andra människons barn för om det finns någon som är ond så är det ni. Ingen har rätt att separera barn från sina föräldrar och tjänar pengar på dem. Om det finns pedofiler i den här världen när det är dem som tar andras barn för dem vet att dem kan göra precis som dem vill med dem, Jag lovar att om dem har f-hemmet gjort något med mina barn finns ingenting utom att jag önskar att dem b.,,,,, i helvetet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0