Barnen mår bra

Du igen Ipnr.62.182.223.219,du skriver om familjehemmet hade varit i dina kläder du skulle har redan för länge sedan polisanmält mig.Jag tycker att du ska anmäla dig själv eftersom du är min problem kanske inte bara mig 
till min sambo och mina barn .Det är samma tjafs varje gång.Vänd dig till polisen med dina klagomål,inte till mig.Jag kan inte hjälpa att du läsa min blogg.Du är ju F-h som skicka dem här kommenterer eller hur?
Jag träffade mina barn igår dem mår bra.TACK GODE GUD.Så underbart att vara med dem i dem två timmarna som vi får från Soc.Jag är så glad även om jag önskar att alla skulle vara här hos mig.Det kommer inte dröja länge.
Det viktigast är att dem mår bra och jag är glad för det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0