Vägen till Kammarrätten för barnens skull!

Idag har jag varit ute och jobbat i trädgården eftersom det är inte så mycket som har kommit. Det har varit så kallt och en jätte lång vinter men det finns mycket att göra. Vi skulle sätta upp en studsmatta för min dotter som vill hoppa i den friska luften. Vi har också klippt gräsmattan så det jätte fint. Det enda vi saknar är våra barn som inte är hemma utan är fortfarande hos främmande som de kallar för mamma och pappa..Vi skulle ha gått på rättegång men det blev ingen på det datumet som var bestämt. Vi fick bara ett brev hem skickat som sa att vi behöver inte närvara. Märkligt men jag hoppas det är på ett bra sätt. Den här månaden har vi varit upptagna från början till slut. Två möten nästa vecka och en till vid slutet av månaden då det är Kammarrätten. Herre gud hoppas att han är med oss den dagen. Just nu vet jag att hemmet har sina planer med massor av ditt och datt men jag måste vara smart denna gång och ha ett öga på mina sur tanter eftersom bristen ligger hos dem för det är de som har gjort fel genom att inte göra ett psykisk undersökning av dem som har mina barn. Jag kommer att kräva papper på allt för det har varit alldeles för mycket stopp av umgänget med barnen som har gjort att vi inte får träffa våra barn på grund av att de vill köpa tid så att inget händer. Förra året träffade jag våra barn 5 gånger och detta året 1 gång. Hur vill de att barnen ska veta vilka vi är och sur tanterna bryr sig inte ett skit, Hemmet är jätte glad så länge ingen bryr sig då är dem fria att göra det de vill. Nu har vi berättat för kommunalstyrelsen med så att de vet vad det handlar om till och med kommun chefen för vi har inget att förlora eftersom vi inte har våra älskade barn hemma .Alla som är inblandade har sina familjer hemma och de räddar sina egna skinn för så är det nu för tiden. Jag kommer göra allt för jag vill inte att mina barn hamnar på gatan när de blir 18år. Det är den dag pengarna tar slut då ingen vill ha dem utan de skaffar nya. Det jag vet om dessa människa gör mig så arg och förbannad. Hur kan man göra så mot andra och ingen gör något. En av sur tanterna vill att jag aldrig ser eller träffar mina barn. Jag har möte nästa vecka om hon är där så åker jag bara därifrån. Just nu längtar jag efter att få träffa barnen för det är sorgligt när barnen inte minns om vi är deras föräldrar. Hur kan detta här hända i Sverige? Ingen har rätt att hindra någon från att träffa sina barn och det gör sur tanterna och deras chef samt hemmet som hjälper till med hjärntvättning. De här människorna vet inte riktigt vad detta kommer att leda till. Det handlar inte om LVU sa någon men vad handlar det om då? Men för fan ge mig tillbaka mina barn människo rövare för så mycket mitt barn längtade hem men hon fick bara hålla käft. Då bestämdes det att det bästa är att hon inte får träffa oss genom att sätta umgänge begränsning. De som tar barnen från deras föräldrar bara de hittar på att deras föräldra förmåga är dålig. Jag tycker att de själva ska tänka på deras männskliga beteende för seperation av ett barn från dess mamma är det värsta man kan göra. Soc behöver mer kompetens för att hantera konflikter mellan barn och föräldrar de ska inte bara röva bort barnen och lämna till främlingar för när de barnen blir skadade är det för livet. Jag har redan sagt det till dessa kommun tjänstmän att om det händer något med mina barn hen är skyldig för allt. För de här barnen var väldigt vårdade och skolan kan vittnar om det och på sjukhuset finns det inte skit förutom hemmet som försöker smuts kasta oss. Det du gör mot andra kommer att jaga dig en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0