Ett trevligt umgänge med våra barn

21/5 Det har varit både en tråkig och rolig dag. Jag hör det hemska hos P men eftersom jag hade min Advokat med mig så var det inte så jobbigt att kunna svara på alla frågor men de här människorna är väldigt sjuka och det behövs mycket insats hos P så att de får se vem det är som de borde gripa eller fokusera på. Vilka elaka, obegripliga och mentalt störda personer som behöver all hjälp som de kan få. Sur tanterna behöver bytas ut och ha några andra som kan se verkligheten om dessa människor för att de har spenderat mycket tid med hen men de är blinda. Det är våra barn som lider och mest av alla vår dotter. Hon var inte med på umgänget när vi träffades i tisdags.
Det var roligt att se mina andra barn, sönerna. Hoppas jag får träffa dem nästa gång och att min lilla son vill gosa hos sin mamma. Man ser att han inte glömt mig och jag är tacksam för att de mår bra utom dottern som är vid behöv av en mamma som kan skydda henne från den här vampyren som inte kan sluta suga blod från henne.
Men allt kommer att bli bra sa min Advokat och de kommer att få komma hem en dag men det är frågan när?
Men vi hade jätte roligt med barnen även om det bara var 2 timmar för det var bara roligt att få se dem och krama dem för det är viktigt att barnen mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0