Barnen som bor med restriktioner

8/5 har fortfarande inte pratat med barnen inte hört något heller från våra sur tanter. Det är lite märkligt, Jag vet att när det blir alldeles för tyst betyder att någonting är på gång. Jag sitter på min säng och tittar på mina barns bild funderar på om jag borde åka till Stockholm till statsministern för kanske han kan lyssna och ser det hela.
De har gjort många tjänstfel som har begåtts av tjänstmän i den här kommunen. Så att det inte händer något annat. Jag vet de gjorde så mot en person som jag känner men de förlorade och hon vann. Hen har bestämmt att aldrig att bo kvar i den här kommunen, de har skadat familjen och hen kunde inte gå till jobbet utan att någon pratar skit och jag har sett att de vill göra likadant med min familj men andå värre. För vi har ett f- hemmet som nu har gjort allt för att ta över mina barn. Hen är väldigt duktig på att förfalska allt möjligt, skriva över papper från sjukhus och från åklagare. Mina barn är livrädda för hen. Det är någonting skumt hos den här människan. Jag kommer att rota överallt, jag tror det finns skelett i hens gardarob. Just nu har jag skickat ett mail till kommunens chef och förklarat allt som de inte vet som några av politiker för att när sanningen kommer ut det ska det inte vara en överrasking. De måste se helheten när allt smäller för då vet de att de skulle har reagerat. Jag vill inte att mina barn växer upp med främmande människor som är ute efter pengar inget annat, ingen kärlek bara köra upp och ner hos polis och främlingar. I stället är drivkraften krassa ekonomiska intressen. Inga starka känslor för barnen. De försökte klassa min lilla son som ett handikappat barn. När det var ett normal begåvat. syftet var att när man tar hand om ett barn som har något annat problem och behöver ett särskilt stort stöd med större ersättningen. Hen är alltid på vift, letar efter något fel på barn. Min dotter när hon flyttade hem hade hon massor av olika medicin och tabletter som jag har ingen aning om. När den dag att de andra få flyttar hem jag kommer att göra en undersökning så att det finns inte ett enda skit. Det är något konstigt i deras blod för att de är 99.99% frisk men man undra om hen är född med några känslor i kroppen. Jag har träffat dem men den blick jag fick se själv var skrämmande. Jag läste på nätet något skumt att på dessa människors jobb fanns det en person som har färfalskat patienters journal. Skrev sin egen vision om hennes sjukdom. Tänk hur kan man göra så mot andra. Jag vill att kommunen ska göra en undersökning av f- hemmet innan de gör en placering av barn, det finns många konstiga galna människor nu för tiden och jag tror mina barn är omringade av sådana efter allt de har visat oss och gjort mot oss för allt har sitt pris. Som förälder som bryr sig om sina barn kommer jag gå ut med detta till uppdrag granskning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0