Var är politikerna när barnen behöver hjälp

Den här bilden gör mig förbannand: att politiker och Socialen i Kommuner fortsätter placera mina barn utan rimligt skäl för de tvingar barnen att stanna på ett F-hemmet i Länet. Hen har gjort allt för att vi inte ska få våra barn hem. Sedan skriver hen och säger att det är Socilsekreterna som gör så mot oss. Hur går det till när en av de här Soc skriver ett brev till en annan överförmyndare om begäran om att de stoppar pengar som betalas till mig från pensions myndigheten som jag fick rätt till när deras pappa dog. F-hemmet öppnade ett konto till min son som jag var tvungen att se till att det skulle spärras så att ingen kommer åt det. Inte F-hemmet i alla fall. Nu säger min son att han vill köpa en mac dator och vad som helst för han har ingen aning om något. Vad försöker de här människorna göra med honom. De vill försöka köpa honom med sina egna pengar. Övertala honom att han behöver inte sin mamma utan han har F-hemmet som säger att de kommer hjälpa honom. Självklart hjärntvättar de honom och skaffat extra utomstående människor han träffar. Allt detta är för barnens bästa så säger socialen för de har gjort allt för att jag och min sambo inte ska ha något boende när det blir tal om att barnen ska få flytta hem. De har blandat så många personer i deras smutstiga spel. De använder mina barn och lär dem att hata mig. Problemet med dessa folk är att de har glömt vad som kommer hända med alla uppgifter som jag har om dem. Titta vad som händer nu i den här världen som vi lever i. Det finns inga hemligheter för allt kommer att komma ut. Det finns inget annat än barn hjärn tvätting och hen som stoppade sin tunga i min dotters mun och alla vet om det men ingen gjorde någonting åt det. Mina barn försätter drabbas av hens mardrömmar. Jag pratar med min son och han låter som om han har varit på ett straff läger. Han bara säger "am-am" "tip -tip" vad är det för svar. De andra barnen vill inte prata med någon av oss. När vi inte ringer dem så blir det: varför har ni inte ringt till barnen. När vi ringer dem så sover eller vill de inte eller tittar på film när de vet att vi ska ringa kl.19:00. Vad är detta för Cirkus. Social styrelserna borde granska dessa kommuner. Vi föräldrar som har våra  barn på LVU måste samlas och agera snabbt innan det blir för sent. Jag har låtit dessa gått för långt och jag tycker att det här F-hemmet leker med elden. De två socialsekreterarna och hen på F-hemmet måste ställas inför rätta. De har skadat mina barn för livet. Någon måste sätta stopp för detta om ingen av deras medarbetare gör det. Jag är tvungen att komma med deras riktiga namn precis som de gjorde när de skrev en kommentar på min blogg. Det här är mina barns framtid som de leker med. Som Mamma till dessa barn är detta ett måste. Jag har förlorat så mycket redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0