Jag är starkare än någonsin.

Det är konstigt med allt som jag fick läsa på min blogg igår. Jag skrev om hur jag kände när jag inte fick prata med mina små barn för att F-hemmet hade sagt att barnen vill inte prata med oss. Då fick jag höra att allt som händer eller som sagts hos P kommer från sur tanterna. Men när vi var på Kammarrätten sa surtanterna att det är F-hemmet som säger allt till dem om hur barnen har det och hur dottern blev behandlad när hen bodde hemma och att de har rätt att anmäla det. Vem är det som ljuger då det inte går att lita på någon. Det finns en av de här surtanterna som gillar polisen så frågan är om hen leker tjuv och polis med oss. Jag väntar på ett svar nu. Jag blev förvånand när jag blev upp ringd och jag sa till P att jag kommer inte utan att ni pratar med min ADV så sa hen att han väntade redan på mig utanför. Jag är fortfarande jätte arg och ledsen för det de gjorde. De är väldigt elaka och jag kommer se till att ingen av dem får jobba där för de är pedofiler som inte ska jobba med barn. Jag håller på att publicera min bok i den boken finns mycket att läsa och mest av allt hur surtanterna manipulerade mina barn, min sambo och hur de gjorde för att få LVU på barnen. Man kan inte tvinga människor att lämna sin sambo om de inte ska ta barnen från föräldrarna. Är detta det nya Sverige med nya lagar? Jag undrar vad finns det mer för oss för är det överraskningar varje dag i 2 års tid. Just nu finns det inget som överraskar oss längre. Jag måste prata med alla läkare på Bup så att de får veta sanningen inte från de här människorna. Det är mina barn och det är jag som födde dem och det kan inte få fortsätta på det här viset. Jag har till och med hela sanningen från P som jag fick läsa. De här människorna är helt sjuka och hur kan de sova egentligen. För några veckor sedan fick jag gamla utredningar som är stämplade med en gammal utredning som är den nya utredningen som är utformad till 100% så att ingen av dem kommer ihåg vad de har skrivit på dem. Vad är deras jobb då deras kompetens behöver mer än 5% av hjärnan för att det ska kunna fungera bra vilket inte är fallet nu när andra får se vad som står på de här pappren. Om de skulle behöva ändra i dem måste det göras av någon med kompetens som kan göra det än av någon som inte har det! Jag kan inte fortsätta bo i den här Kommunen utan ska flytta till en kommun där det finns mänsklighet. Men jag kommer fortsätta att skriva om allt som hänt år 2011 men just nu ser jag fram emot att alla kan få köpa min bok på bokhandeln. De kostigheter som de här människorna tror att de kan fortsätta anmäla för att försöka sätta dit mig. Det finns en person som hjälper mig nu genom att ta reda på saker och ting som har hänt. Vilken hemsk värld vi lever i nu för tiden. Jag har slutat oroa mig nu för jag är starkare än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0