Domstolen får rädda mina barn från A-KOMMUN!

Så djävla dåligt av det här Hemmet! Vi har väntat i många dagar för att prata med våra barn men det enda vi fick höra var att barnen inte vill prata med oss och de har precis kommit hem för en halv timme sedan från sina bekanta. De har ingen respekt för vad barnen känner eller om de vill prata med sina föräldrar bara för att barnen ska veta att F är föräldrarna och att det inte finns några andra utan vi blir bort glömda. Inte undra på varför de vill att vi ska bli grillade och ruttna bakom galler när de anmäler dessa falska anklagelser till polisen och det roligaste är att de får så mycket falsk information som inte stämmer. Jag har hört så mycket skit att de här människorna äcklar mig och samtidigt att det är en sorglig förnedring de ger till barnen. Jag vet inte hur många som ringt och tjatat om en cyckel vi måste hämta. Den cyckeln skiter jag i för jag vill ha mina barn. Jag hoppas att det blir goda nyheter som kommer från K för annars blir det Domstolen denna gång för det blir ingen F eller K. Det är slut med det då alla samarbetar med varandra. Jag stämmer dem med allt jag har! Tack för det då de gjort det lättare för mig. Jag har tröttnat på att bli trampad av dessa Aliens!

Kommentarer
Postat av: F-hemmet

Vi kan inte mer än fråga barnen om de vill men idag ville de inte, tyvärr!! Varför kan ni då inte acceptera detta? Du är så tuff bakom ditt tangentbord men träffa oss i stället och tala om för varför ni är så äcklade av oss. Vi har absolut inte gjort vare sig dig eller din sambo något illa. Vi är varken rasister eller annat utan vi respekterar er mycket! Allt som görs mot er kommer från socialtjänsten, vi är inte inblandade på något sätt. Håll dig till sanningen än en gång.

2013-06-23 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0