Jag födde barnen de hittades inte på gatan.

28/7 har fortfarande inte hört något från barnen eller det så kallade F-hemmet som inte skickat mail eller sms till oss för att tala om hur barnen mår men de har gjort ingenting. Jag fattar inte hur någon annan har rätt att resa utomlands med andra människors barn och fick tilllåtelse när det är farligt att åka utomlands med någon annans barn. Dessa politiker leker med mina barns liv för om det skulle hända något vem är ansvarig om mina barn blir skadade eller om dem blir kidnappade vad ska de säga till mig? 2 år utan mina barn på vilken grund egentligen. Jag vet att kommunen tjänar dubbelt och vad tjänade F-hemmet dessa 2 år som hen har ljugit till soc och till polisen för att köpa tid. Tänk dig 600 000 bara för att ta hand om någon annans barn kanske mer vem vet utom sur tanterna som har sålt mina barn. Min fråga är: vad tjänar de själva sur tanterna? Det är mycket pengar för att hjälpa andra att ljuga så att barnen stannar kvar hos dem och vad är deras intresse för det kan inte vara barnens bästa. Som mamma till barnen kommer jag att kräva min rätt. Jag vill ha tillbaka tiderna som de har slösat bort för oss genom umgänges begränsning. Vi skulle träffa våra barn och de fortsätter säga att min son inte vill följa med. Han ska veta att om han följer med dessa människorna att det kommer bli konsekvenser när han är 18 och ingen vill ha honom längre. Pengar kan ta slut men familjen kommer alltid att finnas där. Han är bara 14 vad vet han om ingen talar om något till honom det enda de säger till honom är att din mamma är inte bra utan stanna hos oss och du kommer ha det bra. De är runt om mina barn som en katt som inte vill släppa sin fisk för om den gör det får den fånga samma fisk igen. Jag kommer inte med tomma händer det kan jag säga för dessa människorna förstörade mitt liv, mina barns, mina sambos. Denna separation är alldeles för onödig bara för att F-hemmet hittar på sjuka ideér tillsammas med sur tanterna. Jag kan säga till och med den andra surtanten som är kvar ska försvinna. Jag kommer inte att se på hens ansikte för de är sjuka och jag har aldrig hört att det finns en människa eller en mamma som kan köpa porrfilm till sin dotter och sätta den så att hen ska titta på den tillsammas med 4 andra gubbar så att mamman kan tjäna pengar. Hur kan till och med politikerna låta barnen fortsätta bo på samma F-hem och låta dem ta barnen med sig utomlands på resa och lita på dem 100%. Jag bara gråter för jag har sett på TV om hur barnhems barnen blev behandlade. Nu kan jag säga att myndheterna betalar människor att behandla barnen på det här viset. Min dotter visste ingenting om smutsiga obegripliga saker som händer hos detta hem. Det är alldeles för mycket det går inte att skriva om det. Det duktigaste de gör efter att de lärt min dotter detta är att de sedan BUPar henne så att de skyller allt på föräldrarna. När barnen blir frågade vet de inte skillnaden mellan mamma på F-hemmet eller sin bio förälder och vem får alla skit? Det är föräldrarna. Jag kan säga att de har tagit fel barnen för mina kommer jag se till att alla som är inblandade kommer betala ett högt pris. Även om de var från gatan kan man inte göra så. Det måste bli stopp för dessa människor annars kommer jag att avslöja deras namn och adress. Jag är så förbannad att jag har drivit ärendet till Domstolen för så här kan man inte hålla på! Vem är chefen på den här kommunen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0